بودجه سازمان‌هاي مناطق آزاد تجاري - صنعتي تصويب شد

تاریخ انتشار : 1397/12/28

تهران - ايرنا - بودجه سال 1398 و اصلاحيه بودجه سال 1397 سازمان هاي مناطق آزاد تجاري ـ صنعتي امروز دوشنبه به تصويب رسيد.

به گزارش ايرنا از پايگاه اطلاع رساني معاون اول رييس جمهوري، جلسه شوراي عالي مناطق آزاد تجاري صنعتي و ويژه اقتصادي عصر امروز (دوشنبه) به رياست معاون اول رييس جمهوري برگزار شد.
اسحاق جهانگيري در اين جلسه با اشاره به سختي ها و دشواري هاي اقتصادي در سال جاري گفت: مسائل و مشکلات اقتصادي در سال 97 باعث شد که مناطق آزاد تجاري - صنعتي کشور نيز با برخي محدوديت ها مواجه شوند.
معاون اول رييس جمهوري با تقدير و تشکر از تلاش ها و زحمات و دبير شوراي عالي مناطق آزاد تجاري - صنعتي و ويژه اقتصادي و روساي آن در سال جاري اظهار اميدواري کرد در سال 98 با بهبود وضعيت اقتصادي کشور شرايط بهتري براي فعاليت اقتصادي در مناطق آزاد فراهم شود.
در اين جلسه وزير دادگستري، رييس سازمان حفاظت محيط زيست، استاندار سيستان و بلوچستان و برخي معاونان و نمايندگان دستگاه هاي اجرايي نيز حضور داشتند.
در اين جلسه همچنين طرح جامع مناطق ويژه اقتصادي شيراز و گرمسار و طرح جامع منطقه آزاد تجاري ـ صنعتي انزلي و نيز طرح تملک دارايي هاي سرمايه اي سازمان منطقه آزاد قشم مورد بحث و بررسي قرار گرفت و تصويب شد.
افزايش سرمايه سازمان منطقه آزاد ماکو،‌ افزايش محدوده منطقه آزاد چابهار، تغيير گرايش منطقه ويژه اقتصادي کازرون و تعيين سازمان مسئول، محدوده و گرايش مجاز منطقه ويژه اقتصادي ميرجاوه نيز از ديگر موضوعاتي بود که در اين نشست مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و به تصويب رسيد.