بهره های بانکی نفس تولید را گرفته است

تاریخ انتشار : 1395/12/18

مشروح خبر

به گزارش ایرنا، بهرام پارسایی، شامگاه سه شنبه در ششمین جشنواره تقدیر از حامیان حقوق مصرف کنندگان استان فارس در شیراز افزود: تولید کنندگان در مسیر راه اندازی یک واحد تولیدی و به مرحله تولید رساندن آن زحمات بسیاری را متحمل می شوند اما این مشکلات در زمان فعالیت و تولید نیز همچنان گریبان گیر تولید کننده است.
وی ادامه داد: مسئولان باید مشکلات بخش تولید را بشناسند و با آگاهی کامل نسبت به مشکلات وجود نسبت به رفع آنها اقدام کنند.
نماینده مردم شیراز، اقدامات دولت تدبیر و امید در بخش های مختلف را قابل قبول دانست و گفت: هرچند در برخی بخش ها کاستی هایی وجود دارد اما باید دید که دولت یازدهم در چه شرایطی اداره امور کشور را در دست گرفته است.
پارسایی گفت: امروز با تدبیر دولت مشکلات اصلی از پیش رو برداشته شده و قطعا دولت دکتر روحانی در دور بعد با کمک مجلس و تشکیل یک کابینه یکدل و همراه موفقیت های بسیار بیشتری را برای کشور رقم خواهد زد.
وی افزود:مجلس در سال 96 با همراهی دولت طرح های را در جهت حمایت از بخش تولید خواهد داشت.
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی، ضمن تاکید بر لزوم جداسازی تولید و تجارت از حاکمیت ادامه داد: حمایت دولت از یک بخش خاص و پرداخت یارانه سایر بخش ها به یک بخش تولیدی زمینه رقابت را از بین خواهد برد و عرصه را بر تولید تنگ خواهد کرد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس نیز، با اشاره به برگزاری ششمین جشنواره تقدیر از حامیان حقوق مصرف کنندگان این استان گفت: فارس تنها استانی در کشور است که 6 سال پیاپی این جشنواره را برگزار کرده است.
علی همتی افزود:واحدهای نمونه و منتخب بر اساس ارزیابی های انجام شده در طول سال و از نگاه مشتری انتخاب و به عنوان واحد نمونه در حمایت از حقوق مصرف کننده معرفی می شوند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس، با اشاره به بهره برداری از 371 میلیارد تومان طرح تولیدی و صنعتی در دهه فجر امسال در این استان گفت: هم اینک نیز یک هزار میلیارد تومان طرح آماده افتتاح در فارس داریم که ظرف یک ماه آتی مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.
در این مراسم از خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز فارس به عنوان رسانه برتر در زمینه حمایت از حقوق مصرف کنندگان و همچنین واحدهای نمونه و برتر در حوزه حمایت از حقوق مصرف کنندگان تقدیر شد.