عضو مجلس خبرگان رهبری خواستار حذف سود از سیستم بانکداری شد

تاریخ انتشار : 1395/12/18

مشروح خبر


به گزارش ایرنا از دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری ،حجت الاسلام و المسلمین عسکر دیرباز روز چهارشنبه درنطق پیش از دستور جلسه دومین اجلاسیه پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری افزود: مراجع معظم تقلید و علماء نسبت به این عمل حرام هشدار داده اند اما ساختار بانک ها به گونه ای است که این نقیصه هنوز حل نشده است .
وی یادآور شد: اگر مجلس خبرگان رهبری به این مساله ورود پیدا نکند، ممکن است بمنزله همراهی تلقی شود که یقینا این گونه نیست .
نماینده مردم استان آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری همچنین از شرکت گسترده آگاهانه و متعهدانه مردم شریف این استان در راهپیمایی 22 بهمن و تجدید میثاق با انقلاب و رهبر معظم انقلاب صمیمانه تشکر و تصریح کرد: مردم به رغم مشکلات فراوان، همچنان در صحنه انقلاب و دفاع از نظام اسلامی هستند.
آیت الله دیرباز همچنین بر ضرورت محرومیت زدایی از شهر چالدران تاکید کرد.
وی افزود: استان های غربی کشور از جمله استان آذربایجان غربی در دوران جنگ تحمیلی صدمات و لطمات زیادی دیده اند،انتظار مجلس خبرگان رهبری از دولت و مجلس آن است که در تخصیص بودجه برای این استان ها بویژه استان آذربایجان غربی به نحوی اقدام شود که این صدمات و لطمات جبران شده و فاصله بین این استان ها و استان های مرکزی و شرقی کشور از بین برود.
نماینده مردم استان آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: نمایندگان مجلس خبرگان به عنوان پاسداران دین و آموزه‎های قرآن از نهادهای مسئول و متصدی فرهنگ حجاب و عفاف و عموم مردم شریف ایران می‎خواهند مجدانه برای حفظ حساب و عفاف در جامعه بویژه ایام عید تلاش کنند .