رضایت مردم از اجرای طرح بخشودگی جرایم بانکی

تاریخ انتشار : 1396/02/12

مشروح خبر

محمد فیضی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه این طرح در سال 96 هم تمدید شده است افزود: بخشودگی جرایم بانکی می تواند زمینه های لازم برای بازگشت منابع مالی بانک ها را فراهم آورد و علاوه بر این بدهکاران توان بازپرداخت بدهی را به دست می آورند.
وی بیان کرد: این طرح مصوب مجلس توانست قسمتی از ضربات مهلک وارده به افراد متوسط و قشر ضعیف جامعه را ترمیم کند و گام جدی دولت و مجلس برای حمایت از مردم و واحدهای تولیدی بوده است.
وی بااشاره به اینکه افزایش یک شبه نرخ دلار در دولت پیش افراد زیادی را زمین گیر کرد افزود: دولت تدبیر و امید با اجرای طرح تحول سلامت در کشور ،بخشودگی جرایم بانکی و ترمیم سیاست های داخلی و خارجی توانست فضای اقتصادی، اجتماعی و سیاسی کشور را بهبود بخشد.
نماینده اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در باره حمایت دولت از واحد های تولیدی گفت: قدم های خوبی در مجلس و دولت در حمایت از واحدهای تولیدی برداشته شده است بطوریکه در استان اردبیل هم شاهد فعال شدن واحد های تولیدی راکد هستیم .
فیضی تصویب منطقه آزاد تجاری اردبیل را در شکوفایی اقتصادی استان موثر دانست و افزود: با تحقق این امر شاهد رونق تولید و اشتغالزایی در استان خواهیم بود.
وی در خصوص پیگیری طرح راه آهن اردبیل - میانه از سوی نمایندگان مجلس گفت:با پیگیری‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام یافته امسال 910 میلیارد ریال اعتبار برای راه‌آهن اردبیل به تصویب رسیده که نیاز است بیش از این مورد توجه واقع شود.
فیضی از مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان خواست برای جذب اعتبارات همکاری و مشارکت لازم را داشته باشند تا تزریق اعتبارات زمینه پیشرفت طرح ها را فراهم کند.