مجمع عمومی عادی سلانه کانون، برگزار می شود

تاریخ انتشار : 1393/11/27

مشروح خبر

با درود و تهنیت پیشاپیش حلول سال نو و آرزوی بهروزی و سلامت برای اعضای محترم کانون و امید اینکه این نهاد در پرتو الطاف خداوندی و حمایت و پشتیبانی اعضای محترم، سالی پر از حرکت و توفیق در پیش رو داشته باشد، بدین وسیله برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه دوره منتهی به 30/9/92 را به اطلاع می رساند.

امید است مانند همه مجامع گذشته، استقبال گرم شما بزرگواران از حضور در مجمع خودتان و احراز اکثریت در همان نشست اول، به سرعت جریان امور در کانون کمک و شورای عالی را از دیدگاههای شما در زمینه عملکرد یک ساله این نهاد آگاه سازد. از اعضای محترم دعوت می شود با حضور در مجمع عمومی عادی کانون که از ساعت 30/14 چهارشنبه 13 اسفند ماه در تالار اجتماعات هتل سیمرغ برگزار می شود، با ارائه نظرهای سازنده خود در بالاترین رکن کانون، همکارانشان را در شورای عالی برای طی مسیر پیش رو، هدایت فرمایند.
متن رسمی دعوتنامه :
دعوت از اعضای کانون مشاوران اعتباری و سرمایه گذاری بانکی
به حضور در مجمع عمومی عادی سالانه کانون
با احترام، به آگاهی می رساند مجمع عمومی عادی سالانه دوره منتهی به 30 / 9 / 1393 کانون، در تاریخ 13 اسفند ماه 1393 برگزار می شود. بدین وسیله از کلیه اعضای کانون که اعتبار عضویت ایشان برقرار است، دعوت می شود در این مجمع حضور یابند. اشخاص حقیقی که به نمایندگی از شرکت های عضو در مجمع حضور می یابند می باید یکی از اعضای هیأت مدیره و یا مدیر عامل شرکت عضو باشند و با معرفی نامه رسمی در مجمع حضور به هم رسانند. چنانچه بنا بر دلایل خاص حضور مدیر عامل یا یکی از اعضای هیأت مدیره امکان پذیر نباشد شرکت عضو می باید نماینده خود را با ارائه وکالت نامه رسمی که در دفتر اسناد رسمی تنظیم شده برای حضور در مجمع معرفی نماید.
دستور جلسه :
- استماع و بررسی گزارش عملکرد شورای عالی در دوره منتهی به 30 /9/ 1393
- استماع گزارش بازرس قانونی
- بررسی و تصویب ترازنامه و صورت های مالی دوره
- ارائه رئوس برنامه ها و بودجه پیشنهادی
- بررسی و تصویب بودجه و رئوس برنامه های پیشنهادی برای دوره منتهی به 30 / 9/ 1394
- انتخاب بازرس قانونی و تعیین حق الزحمه وی
- انتخاب روزنامه کثیرالانتشار جهت نشر آگهی های کانون
سایر مواردی که در صلاحیت مجمع عمومی عادی باشد.
**********
- برابر اساسنامه هریک از اعضاء حاضر می توانند وکالت حداکثر دو عضو دیگر را با ارائه وکالتنامه عهده دار شوند.
- صورت های مالی و ترازنامه دوره منتهی به 30 /9/93 ، برای رؤیت اعضای محترم در دبیرخانه کانون موجود است.
رئیس شورای عالی
هما – سادات گوشه
........................................................................................................................................................
زمان : رأس ساعت 30 / 14 چهارشنبه 13/12/93
مکان : تهران – خیابان ولی عصر – بالاتر از سه راه شهید بهشتی – نرسیده به پارک ساعی – ایستگاه پله اول - نبش کوچه دلبسته – هتل سیمرغ