سومین جلسه کمیته هماهنگی همایش منطقه ای خراسان بزرگ

تاریخ انتشار : 1394/05/24

مشروح خبر


در ابتدا کریمی مدیرعامل شرکت میزبان، ضمن خوشامدگویی به حاضران، به پیامدهای مثبت حضور اعضا در این گونه جلسات اشاره و ابراز اطمینان کرد این حضور، به تقویت جایگاه مشاوران در جامعه منجر خواهد شد.
بعد از آن دبیرکل کانون ضمن ارائه گزارش فعالیت های کانون و رویدادهای اثرگذار بر توسعه بازار کاری مشاوران از ادامه برگزاری جلسات هماهنگی با مسئولان ارشد وزارت اقتصاد و دارایی و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و رایزنی با مدیران برخی بانک ها و موسسات مالی خبر داد.
سپس حاضران در جلسه به چالش های پیش روی مشاوران در ارتباط با شبکه بانکی و نحوه برخورد بانک ها اشاره کردند که مقرر شد دبیرخانه کانون و شورای عالی با برقراری ارتباط های مؤثر با نهادهای اثرگذار، در جهت رفع مشکل اقدام کنند.
موضوع برگزاری دوره های آموزشی متناسب با نیازهای مشاوران از دیگر مسائل طرح شده بود و قرار شد کانون برنامه های خود را در این خصوص به اطلاع اعضا رساند.
در این نشست همچنین در زمینه افزایش خدمات مشاوران نظیر عارضه یابی طرح های مشکل دار، سنجش صلاحیت متقاضی، معرفی فرصت های سرمایه گذاری اقدام و حمایت کانون از اعضاء پررنگ تر شود.
همچنین مقرر شد پیشنهاد نمایندگی های استانی کانون به منظور تسهیل فعالیت های کلیدی و رایزنی های مؤثر برای تقویت جایگاه کانون و اعضاء در دستور کار شورای عالی قرار گیرد.
همچنین بر اساس پیشنهاد دبیرکل کانون مقرر شد اواخر پاییز سال جاری، همایش استانی اعضا و نمایندگان شورای عالی کانون با مدیران استان خراسان رضوی پیش بینی شود. این طرح، در جلسات آینده کمیته هماهنگی برنامه ریزی خواهد شد.