انتصاب‌ ۸ مدير جوان در مناطق آزاد

تاریخ انتشار : 1397/08/28

۸ مدير جوان با حکم مشاور رييس جمهور در بخش‌هاي مختلف دبيرخانه شوراي عالي مناطق آزاد و ويژه اقتصادي منصوب و بکارگيري شدند.

به گزارش ايبِنا، با گذشت يکسال از استقرار مديريت جديد در دبيرخانه شوراي عالي مناطق آزاد و ويژه اقتصادي؛ وعده هاي دبير شوراي عالي در راستاي جوانگرايي و ايجاد تحرک و پويايي در پيشبرد برنامه ها در مناطق آزاد  با بکارگيري نيروهاي جوان و متخصص محقق شد.

براساس سياست هاي اجرايي، مرتضي بانک مشاور رييس جمهور و دبيرشوراي عالي مناطق آزاد و ويژه اقتصادي در يک سال گذشته مبني بر بکارگيري نيروهاي جوان و متخصص تاکنون ۸ مدير جوان در معاونت ها و مديريت هاي اين دبيرخانه مشغول به کار شده اند.

در اين راستا مرتضي بانک با انتصاب محمدرضا رستمي به عنوان معاون فرهنگي، گردشگري و صنايع خلاق که سابقه معاونت در وزارت ورزش و جوانان را نيز داشت و اکبر افتخاري به عنوان معاون توليد، صادرات و فناوري که عضويت در هيات مديره، معاونت برنامه ريزي و نوآوري و مديريت تعالي سازماني «بيمه ايران» را نيز در کارنامه خود دارد، گام اول را براي جوانگرايي در دبيرخانه شوراي عالي مناطق آزاد برداشت.

در ادامه اين تغييرات نيز، جايگزيني افراد ذيل در ترکيب مديران معاونت فرهنگي، گردشگري و صنايع خلاق به دبيرخانه شوراي عالي کليد خورد و علي حسنلو به عنوان مدير فرهنگي، هنري و اجتماعي، هاني صباغان به عنوان مدير سلامت، ورزش و آموزش، سيدجواد رضوي به عنوان مدير گردشگري و ميراث فرهنگي و سيدسجاد نوري زمان آبادي به عنوان مدير توسعه صنايع فرهنگي و خلاق دبيرخانه شوراي عالي مناطق آزاد و ويژه اقتصادي مشغول به کار شده اند.

همچنين مسعود کوچکيان در مديريت نظارت و ارزيابي عملکرد و مهدي رعيتي در مديريت فني و امور زيربنايي از سوي معاونت برنامه ريزي و هماهنگي امور مناطق دبيرخانه شوراي عالي منصوب شده اند.

گفتني است، در هفته گذشته با تغيير در ترکيب هيات مديره سازمان هاي مناطق آزاد اعضاي جديدي به اين سازمان ها اضافه شده اند که رويکرد فوق در انتخاب اين اعضاء هم مدنظر بوده است.

لازم به ذکر است مبناي انتخاب جوانان در عرصه هاي مختلف مديريت مناطق آزاد علاوه بر شايستگي و کارآمدي، خودباوري و اعتقاد به توان ملي است که در اين انتخاب ها به آنها توجه شده است، در ادامه يادآور مي شود، حداقل کاهش ميانگين سن در اين انتصابات نسبت به دوره هاي قبل ۱۰ سال است.