مجمع عمومی عادی سالانه کانون 24 بهمن ماه برگزار می شود

تاریخ انتشار : 1395/11/05

مشروح خبر

همان طور که مطلعید ماده 14 اساسنامه کانون برای رسمیت یافتن مجمع حضور اکثریت اعضای دارای حق رأی را الزامی می داند بنابراین لازم است اعضای محترم پیش از حضور در مجمع از وضعیت اعتبار عضویت خود آگاهی داشته باشند.
شایسته یادآوری است که تعریف کانون از اعضای دارای حق رأی آن دسته از اعضای کانون هستند که حق عضویت خود را پرداخت کرده و گواهینامه رتبه بندی آنان در سال 95 معتبر باشد.
همچنین به اطلاع همه اعضای محترم می رسانیم که نشست 24 بهمن ماه امسال در دو بخش مجمع عمومی و آیین پاسداشت همراهان کانون برگزار می شود. لازم به یادآوری است که در بخش نخست ( مجمع عمومی ) که از ساعت 15 برگزار می شود صِرفاً از اعضای دارای حق رأی دعوت به عمل خواهد آمد اما برای بخش دوم نشست " جشن همراهان تحول" ( جهت ) که با حضور مسئولان اقتصادی و تعدادی از مدیران عامل بانک ها از ساعت 17 آغاز می شود، کتباً دعوت خواهد شد.
اعضای محترم مستحضر باشند که افزون بر آگاهی حاضر، اطلاع رسانی برگزاری مجمع عمومی و " جشن همراهان تحول" پیشاپیش از طریق تارنما و کانال تلگرامی کانون انجام خواهد شد، ضمن آنکه آگهی دعوت به سنت هرسال در فاصله زمانی قانون در روزنامه دنیای اقتصاد درج و از راه ارسال پیامک های تلفنی نیز به آگاهی خواهد رسید.