خريد سهام ۵ بانک نظامي از امروز آغاز مي‌شود

تاریخ انتشار : 1398/01/18

خريد سهام ۵ بانک نظامي ادغام شده در بانک سپه از روز جاري بر اساس اطلاعيه‌هايي که در روزهاي پاياني سال گذشته در سامانه کدال منتشر شد، آغاز مي شود.

به گزارش ايبِنا، بر اساس اطلاعيه هاي منتشر شده از سوي  ۵ بانک ادغامي که در سال گذشته اعلام شد، از روز جاري خريد سهام بانک هاي ادغامي آغاز مي شود. اطلاعات منتشر شده در سامانه کدال نشان مي دهد که اين پنج بانک هر کدام با قيمت هاي متفاوتي اقدام به خريد سهام از سهامداران مي کنند.

بر اين اساس، بانک مهر اقتصاد هر سهم را به ارزش اسمي و يا به ارزش تابلو در زمان توقف نماد، هر کدام که بهاي بالاتري داشته باشد، خريداري مي کند. از سويي ديگر، بانک انصار هر سهم را به قيمت ۲۰۸۶ تومان خريداري مي‌کند.

همچنين بانک قوامين هر سهم سهامداران حقيقي را ۱۰۰۰ ريال و هر سهم سهامداران حقوقي را به ارزش تابلو در زمان توقف نماد، خريداري خواهد کرد. موسسه اعتباري کوثر هم از اين الگو تبعيت مي‌کند.

بر اساس اطلاعيه منتشر شده در سامانه کدال، بانک حکمت ايرانيان نيز از سهامداران حقيقي هر سهم را ۱۰۰۰ ريال و از سهامداران حقوقي ۷۸۸ ريال خريداري مي‌کند. لازم به ذکر است، سهامداران ۵ بانک انصار، قوامين، حکمت ايرانيان، مهر اقتصاد و موسسه اعتباري کوثر از امروز ۱۸ فروردين تا ۲۹ ارديبهشت ماه «۳۰ روز کاري» مهلت دارند، براي فروش سهام خود اقدام کنند.