لغو همايش سياست‌هاي پولي و ارزي

تاریخ انتشار : 1398/02/29

رييس پژوهشکده پولي و بانکي اعلام کرد: همايش سياست‌هاي پولي و ارزي با درک شرايط اقتصادي حاضر و همسو با ساير اقدامات بانک مرکزي و دولت محترم در راستاي کاهش هزينه‌ها امسال برگزار نمي‌شود.

به گزارش ايبِنا به نقل از روابط عمومي پژوهشکده پولي و بانکي، علي ديواندري تصريح کرد: همايش سالانه سياست‌هاي پولي و ارزي از اسفندماه سال ۱۳۶۹ با هدف تبيين سياست‌هاي  پولي و ارزي برنامه‌ريزي شد. اگر به روند موضوعات مطرح‌شده در اين همايش نگاهي گذرا بيندازيم، خواهيم ديد که همواره يافتن راه‌حل‌ براي مسائلي نظير تورم، بيکاري، سرمايه‌گذاري خارجي، رکود و ساير چالش‌هاي اساسي مبتلا به سيستم بانکي به‌صورت  منظم و ساليانه در آن طرح شده است.

وي ادامه داد: امسال نيز همايش دوره بيست‌و نهم با مضمون مقاوم‌سازي نظام بانکي در دستورکار قرار گرفت  و در حال دريافت مقالات هستيم. ديواندري اظهارداشت: اما پژوهشکده پولي و بانکي با درک شرايط اقتصادي حاضر و همسو با ساير اقدامات بانک مرکزي و دولت محترم در راستاي کاهش هزينه‌ها، نهايتاً تصميم گرفت امسال همايش را برگزار نکند.

رييس پژوهشکده پولي و بانکي در پايان اعلام کرد: بدينوسيله به اطلاع پژوهشگران، اساتيد و نويسندگان محترم مي‌رساند که مقالات منتخب دريافتي علاوه بر ارائه در ميزگردهاي تخصصي پژوهشکده به صورت ويژه‌نامه در نشريات علمي پژوهشکده نيز درج خواهند شد.

  •