بانک مرکزي از هيچ تلاشي براي حفظ ثبات بازار ارز دريغ نمي‌کند

تاریخ انتشار : 1398/10/17

تهران - ايرنا - رييس کل بانک مرکزي گفت: اين بانک از هيچ تلاشي براي خنثي سازي فشار حداکثري به مردم ايران و براي حفظ و تداوم ثبات در بازار ارز و پول و نيز ساير بازارها، فروگذار نخواهد کرد.

«عبدالناصر همتي» روز دوشنبه با انتشار يادداشتي در صفحه شخصي خود در شبکه اجتماعي اينستاگرام، نوشت: امروز ۱۶دي ماه ۹۸، يکي از حماسي ترين و باشکوه ترين رخدادهاي تاريخ انقلاب اسلامي بود. خيل عظيم مردم، از همه گرايش‌ها و تمام کساني که به کشورشان واهداف انقلاب اسلامي ايران علاقمند هستند براي تشييع و تجليل از قهرمان ملي خود، سردار سرفراز مقاومت اسلامي، حاج قاسم عزيز به ميدان آمدند.

وي افزود: خون شهيد سليماني فصل جديدي از عظمت و شکوه ملت ايران در سراسر کشور ايجاد و همبستگي عميق ملي راموجب شده است.

رييس کل بانک مرکزي ادامه داد: اين روزها و لحظات را قدر بدانيم و اتحاد و همبستگي ملي ايجاد شده را براي پيشبرد آنچه که حاج قاسم نيز يک عمر براي آن تلاش کرد، حفظ و تقويت کنيم.

همتي تصريح کرد: بانک مرکزي جمهوري اسلامي ايران نيز در همين مسير و در اين مرحله از جنگ اقتصادي دشمن، از هيچ تلاشي براي خنثي سازي فشارحداکثري آنها به مردم ايران و براي حفظ و تداوم ثبات در بازار ارز و پول و نيز ساير بازارها، فروگذار نخواهد کرد.

رييس کل بانک مرکزي گفت: بانک مرکزي به طور قطع، همچون ماه‌هاي گذشته با قدرت، تلاش کساني که در آرزوي بي‌ثبات کردن بازارها هستند را ناکام خواهد گذاشت.

​​​​​​​