تغييرات قيمت دلار و يورو در سال ۹۸

تاریخ انتشار : 1399/02/28

متوسط قيمت فروش يک دلار آمريکا و يک يورو در سال ۹۸ در بازار آزاد شهر تهران به ترتيب ۱۲ هزار و ۹۱۸ تومان و ۱۴ هزار و ۴۲۷ تومان بوده است.

به گزارش خبرنگار ايبِنا، براساس آمار بانک مرکزي متوسط قيمـت فروش يک دلار آمريکا در اسفندماه ١٣٩٨ در بازار آزاد شهر تهران ۱۵ هزار و ۲۲۳ تومان بود که در مقايسه با ماه قبل و ماه مشابه سال قبل به ترتيب ۱۱.۶ درصد و ۱۴.۹ درصد افزايش داشت. همچنين حداقل و حداکثر نرخ فروش يک دلار آمريکا در ماه مذکور به ترتيب ۱۴ هزار و ۳۳۲ تومان و ۱۵ هزار و ۸۴۰ تومان بوده است.

همچنين در اسفندماه ١٣٩٨ متوسط قيمت فروش يک يورو در بازار آزاد شهر تهران ۱۶ هزار و ۶۷۴ تومان بود که در مقايسه با ماه قبل و ماه مشابه سال قبل به ترتيب ۱۰.۷ درصد و ۱۰.۱ درصد افزايش داشته است. همچنين حداقل و حداکثر نرخ فروش يک يورو در ماه مذکور به ترتيب ۱۵ هزار و ۵۲۳ تومان و ١۷ هزار و ۶۴۶ تومان بوده است.

در سال ٩٨ متوسط قيمت فروش يک دلار آمريکا و يک يورو در بازار آزاد شهر تهران به ترتيب ۱۲ هزار و ۹۱۸ تومان و ۱۴ هزار و ۴۲۷ تومان بوده که نسبت به سال ۱۳۹۷ دلار آمريکا ۱۹.۸ درصد و يورو ۱۴.۹ درصد افزايش داشته است. متوسط قيمت فروش ساير ارزهاي عمده در جداول زير نشان داده شده است.