20 خرداد؛ برگزاري مجمع عمومي عادي به طور فوق العاده به صورت نيمه حضوري

تاریخ انتشار : 1399/02/31

 

با درود و آرزوي تندرستي و توفيق براي اعضاي محترم

به آگاهي مي رساند با توجه به شرايط بهداشتي ويژه روز و به منظور رعايت پروتکل هاي بهداشتي که اجتماع بيش از 15 نفر را ممنوع اعلام کرده است مجمع عمومي عادي به طور فوق العاده کانون وفق اعلام رسمي بازرس قانوني به صورت نيمه حضوري و پخش آنلاين مراسم براي کليه اعضا از طريق وبسايت کانون – که جزئيات فني آن متعاقبا به آگاهي خواهد رسيد- در تاريخ 20 خردادماه برگزار مي شود.

گزارش هاي رسمي مربوط به دستورکار مجمع از طريق پست به اعضاي کانون ارسال شده است لذا خواهشمند است با مطالعه دقيق گزارش ها و درج نظر خود در هر مورد در فرم ارسالي و ارسال فرم اخذ رأي از طريق پست سفارشي به گونه اي که حداکثر تا تاريخ 17 خرداد ماه به دبيرخانه کانون واصل شود، کانون را در برگزاري شايسته مجمع عمومي دوره منتهي به 30 آذرماه 98، همکاري و ياري فرماييد.

توجه فرماييد فرم اخذ رأي حتما با امضاي مقام مجاز و ممهور به مهر شرکت باشد و به منظور حسن استفاده از زمان در قبال احتمال تأخير در نامه پستي، لطفا آن را قبل از پست تصوير آن را از طريق نمابر دبيرخانه به شماره 88707244 نيز مخابره بفرماييد.  

اعضاي محترم در همين صفحه مي توانند گزارش عملکرد کانون ( به تفکيک بخشهاي مختلف )، گزارش بازرس قانوني ، صورتهاي مالي، روزمه داوطلبان بازرس قانوني و فرم اخذ رأي را در بخش اسناد مطالعه بفرمايند.