ورود نهمين صندوق سرمايه‌گذاري جسورانه فرابورس

تاریخ انتشار : 1399/06/15

نهمين صندوق سرمايه‌گذاري جسورانه وارد فرابورس مي‌شود.

به گزارش ايبِنا، شرکت در اين پذيره‌نويسي از طريق کارگزاري‌هاي عضو فرابورس فراهم شده که حداقل تعداد واحد قابل خريداري توسط هر کد معاملاتي حقيقي و حقوقي يک هزار واحد و حداکثر آن ۴۰۰ هزار واحد سرمايه‌گذاري در نظر گرفته شده است.

پذيره‌نويسي نهمين صندوق جسورانه فرابورسي به نام صندوق ستاره برتر با سرمايه ۱۰۰ ميليارد توماني و حوزه فعاليتِ «صنايع فناوري‌هاي مالي (فين‌تک)» و « فناوري اطلاعات» از امروز شنبه پانزدهم شهريورماه در بازار ابزارهاي نوين مالي فرابورس آغاز مي‌شود و تا بيست‌وششم همين ماه ادامه خواهد داشت.

بر اساس اين گزارش، دوره فعاليت اين صندوق ۵ سال و قيمت مبناي هر واحد سرمايه‌گذاري صد هزار تومان است که ۲۰ درصد از مبلغ هر واحد در زمان پذيره‌نويسي و مابقي آن در طول دوره سرمايه‌گذاري و پيرو فراخوان‌هاي مدير صندوق بايد ظرف مهلت تعيين شده بر اساس اميدنامه پرداخت شود.

استارز، نهمين صندوق سرمايه‌گذاري جسورانه‌ بازار سرمايه است و مديريت اين صندوق را مشاور سرمايه‌گذاري ديدگاهان نوين بر عهده دارد.

شرکت در اين پذيره‌نويسي از طريق کارگزاري‌هاي عضو فرابورس فراهم شده که حداقل تعداد واحد قابل خريداري توسط هر کد معاملاتي حقيقي و حقوقي يک هزار واحد و حداکثر آن ۴۰۰ هزار واحد سرمايه‌گذاري در نظر گرفته شده است.

با توجه به عدم تضمين سودآوري صندوق‌هاي سرمايه‌گذاري جسورانه، سرمايه‌گذاران بايد قبل از خريد واحدهاي سرمايه‌گذاري صندوق سرمايه‌گذاري جسورانه، «اقرارنامه و بيانيه پذيرش ريسک پذيره‌نويسي يا معامله واحدهاي سرمايه‌گذاري صندوق سرمايه‌گذاري جسورانه» را امضا کنند.