نظام بانکی برای تحول بزرگ آماده شود

تاریخ انتشار : 1394/09/24

مشروح خبر


به گزارش روابط عمومی پژوهشکده پولی و بانکی، علی دیواندری افزود: با توجه به استقبال ویژه عموم مردم از فناوری های نوین بانکداری الکترونیکی در سال های گذشته، دست اندرکاران این حوزه باید برای ورود به دوران جدید با نوآوری هایی در سیستم ها و روش های پرداخت برای حفظ بازار تلاش کنند.
دبیرهمایش بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت، ارائه خدمات یکسان را از عمده اشکالات سیستم پرداخت در کشور دانست و گفت: شرکت های فعال در این زمینه و بانک ها باید به تکریم مشتری و ایجاد فضای رقابتی توجه بیشتری داشته و برای رفع نیازهای مشتریان گام بردارند.
وی تاکید کرد: طیف های مختلفی که از خدمات پرداخت الکترونیکی استفاده می کنند باید درحد نیازهای خود از این امکانات و خدمات بهره مند شوند.
عضو هیات علمی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران ادامه داد: تراکنش های بیش از 100 میلیون به صورت روزانه آمار خوبی در بین بسیاری از کشورهای دیگر محسوب می شود و این موضوع جذابیت بازار پرداخت و بانکداری الکترونیکی را برای شرکت های خارجی که در انتظار رفع تحریم ها هستند، بسیار بالا برده است.
وی ادامه داد: این شرکت ها مدتهاست مطالعه بر روی جامعه مشتریان بانکداری الکترونیک را آغاز کرده و به خوبی از نیازهای استفاده کنندگان از این خدمات آگاه هستند.
دیواندری با اشاره به برگزاری پنجمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت، افزود: همایش بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت با ایجاد بستری برای هم افزایی و هم فکری فعالان و بازیگران این حوزه می تواند بهترین فضا برای برنامه ریزی بهتر در راستای حفظ بازار داخلی، افزایش کارآمدی، عملکرد و نوآوری و به روز رسانی سیستم ها و خدمات باشد.
به گزارش ایرنا، پنجمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت 21 و 22 دی ماه امسال در مرکز همایش های بین المللی برج میلاد برگزار می شود.