بانک صادرات ایران وجوه حدود ٤٤ هزار نفر از سپرده گذاران موسسه میزان را واریز کرد

تاریخ انتشار : 1394/10/05

مشروح خبر

به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار»، این بانک با صدور پنجمین اطلاعیه خود در زمینه موسسه در حال تصفیه میزان ضمن تبریک هفته وحدت و میلاد با سعادت پیامبر گرامی اسلام(ص) به اطلاع سپرده گذاران موسسه مذکور می رساند:

بحمد الله با تلاش بی وقفه همه دست اندر کاران، بخش دیگری از دارایی های ثابت و جاری (اعتباری) تعاونی توسط هیات های محترم کارشناسان املاک و مالی اعتباری ارزیابی و آماده انتقال به بانک گردید و در نتیجه امکان پرداخت سپرده حدود ٤٤ هزار نفر از سپرده گذاران محترم که تا مبلغ ٢٠٠ میلیون ریال سپرده دارند و همچنین پرداخت سپرده های مشترک و حقوقی تا مبلغ ٢٠٠ میلیون ریال فراهم گردیده است.
در ادامه اطلاعیه آمده است: با عنایت به تدابیر اتخاذ شده، ارزیابی دارایی ها با جدیت در دستور کار قرار داشته و ان شاا... همچنان که قبلا" اعلام گردید بلافاصله پس از انتقال دارایی ها، سپرده سایر سپرده گذاران محترم نیز تعیین تکلیف خواهد شد.
بدیهی است هر چه سرعت ارزیابی و انتقال دارایی ها توسط کارشناسان و هیات محترم تصفیه بیشتر باشد پرداخت ها بدون وقفه در بانک صادرات ایران انجام خواهد گردید. بنابراین از آنجا که سپرده های تا مبلغ ٢٠٠ میلیون ریال در روز یکشنبه مورخ ٦ دی ماه ١٣٩٤واریز می گردد سپرده گذاران محترم بر اساس آخرین شماره کد ملی به شرح جدول ذیل با در دست داشتن اسناد و مدارکی که دلالت بر سپرده گذار بودن ایشان در تعاونی میزان دارد و مورد تایید هیات محترم تصفیه تعاونی مذکور می باشد و قبلا" در باجه های بانک صادرات ایران در شعب تعاونی میزان و یا شعب بانک صادرات ایران اقدام به افتتاح حساب نموده اند به شعب قبلی تعاونی میزان که در اختیار این بانک قرار گرفته اند مراجعه فرمایند.
شایان ذکر است اشخاص حقیقی و حقوقی که سپرده آنها وثیقه تسهیلات دریافتی توسط خودشان و یا اشخاص ثالث می باشد و ضمانت تسهیلات را نموده اند(دارندگان تعهد مستقیم و غیر مستقیم) در این مرحله واریز نمی گردد و این افراد برای تعیین تکلیف می بایست به واحد های تعاونی در حال تصفیه میزان واقع در میدان جانباز شهر مشهد مقدس مراجعه و نسبت به تعیین تکلیف تعهدات مر بوطه اقدام فرمایند.