بررسی موضوع سرمایه‌گذاری مردم در بانک‌ها و مؤسسات فاقد مجوز در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی

تاریخ انتشار : 1394/11/07

مشروح خبر

عزت‌الله یوسفیان‌ملا نماینده مردم آمل و عضو ناظر مجلس شورای اسلامی در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس درباره دستور کار این ستاد، اظهار داشت: 2 هفته است که ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی جلسه‌ای نداشته است.

وی افزود: بیشتر قرار است درباره اتفاقاتی که در برخی بانک‌ها و مؤسسات مالی و اعتباری رخ داده، در جلسات آتی ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی صحبت و تصمیم‌گیری کنیم.

این عضو ناظر مجلس در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی در ادامه تصریح کرد: بانک مرکزی هم‌اکنون در این زمینه وارد میدان شده تا بانک‌ها و مؤسساتی مالی و اعتباری فاقد مجوز را ببندد، دستورالعملی به ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی ارائه شده که در حال تصویب است تا راهکاری در نظر بگیرند که مردم وقتی در بانک یا مؤسسه مالی و اعتباری سرمایه‌گذاری می‌کنند، اعتماد عمومی داشته باشند.

یوسفیان‌ملا در پایان خاطرنشان کرد: متأسفانه بانک‌ها و مؤسسات مالی و اعتباری بدون مجوز دولت تشکیل شده‌اند که ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی بارها به مردم اعلام کرده به این بانک‌ها و مؤسسات اعتماد نکنند و در آنجا سرمایه‌گذاری نداشته باشند، اما از طرفی مردم هم می‌گویند اگر این بانک‌ها و مؤسسات مجوز ندارند، چرا دولت آنها را پلمپ نمی‌کند.