درخواست اعلام آمادگي براي حضور در جلسات آشنايي و توجيهي با مسئولان استان‌ها

تاریخ انتشار : 1401/10/19

با درود

به استحضار مي‌رساند، پيرو جلسات هم‌انديشي با کليه اعضا کانون و ضرورت عنوان‌شده از سوي آنان مبني بر برگزاري جلسات آشنايي و توجيهي اعضاي محترم شوراي عالي با مسئولان بانکي و استاني استان‌هاي کشور  به منظور آشنايي بيشتر آنها با نهاد انتظامي کانون مشاوران و ايجاد تعامل بيشتر و حداکثري نظام بانکي کشور با بدنه سازماني اين نهاد؛ شوراي عالي کانون درصدد است براي تحقق اين مطالبه اعضا، پيش‌زمينه‌هاي درون سازماني آن را فراهم نمايد.

بدين‌وسيله از کليه اعضاي علاقه‌مند براي مشارکت در پيشبرد اين هدف دعوت مي‌شود تا تمايل خود را براي حضور در جلسات هماهنگي استاني با حضور مديرعاملان شرکتهاي عضو مستقر در آن استان و انجام هماهنگي با مديران استاني اعلام نمايند تا در گام بعدي، شوراي عالي کانون بتواند با توجه به نتايج حاصله از اين جلسات نسبت به حضور در استان مربوطه و برگزاري جلسات آشنايي با مسئولان بانکي و استاني کشور اقدام نمايد.

لذا خواهشمند است همکاران گرامي تا تاريخ 10 روز پس از دريافت اين اطلاعيه حضور خود را به صورت کتبي به آدرس info@abcic.ir اعلام نمايند.

براي کسب اطلاعات بيشتر در اين زمينه به شماره تلفن‌هاي 88106045، 88106046-021 و داخلي 114 واحد روابط عمومي تماس حاصل نماييد.

 

                                                                                              عبدالاحد فرج زاده

                                                                                          رئيس شوراي عالي کانون