جلسه بررسي مدل آموزشي ارائه شده از سوي شرکت‌ مير توسط رئيس شوراي عالي کانون

تاریخ انتشار : 1402/01/21

جلسه تکميلي پيرامون جزئيات ساختاري و اجرايي تفاهم‌نامه آموزشي کانون مشاوران اعتباري با شرکت مشاوره مديريت مير وابسته به شرکت موننکو ايران در تاريخ 21 فروردين ماه سال جاري با حضور رئيس و  دبير شوراي عالي و سرپرست دبيرخانه کانون و سرکار خانم صمدي، مديرعامل شرکت مير برگزار شد.

در اين جلسه، جناب آقاي مهندس فرج‌زاده،  رئيس شوراي عالي کانون با تشريح موارد پيشنهادي در زمينه ساختار مدل آموزشي بر ضرورت تهيه و توزيع فرم‌هاي نظرسنجي آموزشي در بستر فضاي مجازي به منظور آگاهي کامل و شامل از نيازهاي آموزشي اعضا تاکيد نمودند و هدف از برگزاري اين دوره‌ها را سنجش و ارتقاء مهارت و صلاحيت مشاوران متخصص عضو کانون در سطوح مديران عالي، مديران مياني و کارشناسان در راستاي افزايش ميزان دانش و تخصص حرفه‌اي  در بين مشاوران سرمايه‌گذاري عضو کانون عنوان کردند.

 در ادامه جناب دکتر عمادي، دبير شوراي عالي نيز مواردي را به منظور بهبود ساختار مدل آموزشي به آقايان دکتر سرمدي و ملکي  مشاوران آموزشي شرکت مير يادآور شدند.

در پايان، حاضران جلسه بر لزوم ادامه اين جلسات براي نهايي سازي موازين ساختاري مدل آموزشي در راستاي آغاز دوره‌هاي آموزشي در نيمه اول سال جاري تاکيد نمودند.