دکتر خياطيان: صندوق هاي پژوهش و فناوري فرصت مناسبي براي همکاري با کانون مشاوران اعتباري و سرمايه گذاري بانکي مي باشد

تاریخ انتشار : 1402/02/16

دکتر صادق خياطيان ريس هيات مديره صندوق نوآوري و شکوفايي رياست جمهوري بر همکاري صندوق هاي پژوهش و فناوري با کانون مشاوران اعتباري و سرمايه گذاري بانکي تاکيد کرد.

 

به گزارش روابط عمومي کانون مشاوران اعتباري و سرمايه گذاري بانکي دکتر خياطيان درديدار اعضا و رييس شوراي اين کانون که در محل اين صندوق برگزار شد، گفت :  کانون مشاوران اعتباري و سرمايه گذاري بانکي داراي تجربه خوبي در تامين مالي بوده و مي تواند با  صندوق هاي پژوهش و فناوري با يکديگر همکاري مناسبي داشته باشند.

وي در ادامه بر هم افزايي في مابين جهت کمک به اين زيست بوم اشاره کرد و افزود : هم افزايي في مابين دو نهاد و استفاده از تجارب دونهاد در حل مشکلات  زير مجموعه مي تواند در فرايند تسريع و حل مشکلات نقش ويژه اي داشته باشد.

گفتني است در ابتداي جلسه مهندس فرج زاده ريس شوراي کانون مشاوران اعتباري و سرمايه گزاري بانکي ضمن تشکر از برگزاري اين جلسه گفت : اين کانون با توجه به سياست ها و اهدافي  که در راستاي توسعه کسب و کارها و کمک و مشاوره در حوزه مالي و کارآفريني مي تواند کمک خوبي به صندوق نواوري و شکوفايي رياست جمهوري  داشته باشد.

رييس شوراي کانون مشاوران اعتباري و بانکي آمادگي اين کانون را براي همکاري دوجانبه اعلام کرده و مقرر شد در آينده نزديک با محور صندوق هاي پژوهش و فناوري اقدامات عملي را شروع نمايند.