بررسي برجام در نشست کميسيون امنيت مجلس با مديران بانک‌ها

تاریخ انتشار : 1397/06/11

رئيس کميسيون امنيت ملي مجلس شوراي اسلامي گفت اين کميسيون نشستي با مديران عامل بانک ها درباره عملکرد آنها در شرايط کنوني برجام و حدود اعتباري ايران در خارج از کشور برگزار خواهد کرد.

به گزارش روز شنبه ايرنا، حشمت الله فلاحت‌پيشه در توضيح نشست امروز (يکشنبه) کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس گفت: کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي امروز عصر نشستي با مديران عامل بانک‌هاي مرکزي و معاونت امور بانکي در وزارت اقتصاد و دارايي خواهد داشت.
نماينده مردم اسلام‌آباد غرب در مجلس شوراي اسلامي، تصريح کرد: هدف از برگزاري اين نشست بررسي وضعيت بانک‌ها است به خصوص در شرايط کنوني که موضوع برجام، سياست خارجي و سرنوشت حدود اعتباري ايران در خارج از کشور است و نظرات مديران عامل بانک‌ها شنيده شود.
وي با اشاره به بي سابقه بودن برگزاري چنين جلسه اي در کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس، افزود: تاثير هر تصميم در سطح مجلس و دولت بايد بررسي و تاثير آن بر عملکرد دستگاه‌ها ارزيابي شود، بخشي از تصميماتي هم که اخيرا در مجلس اتخاذ مي‌شود مربوط به مناسبات کشور و سرمايه گذاري‌هاي متقابل است.
رئيس کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي، تصريح کرد: با اين حال نشست مذکور برگزار مي‌شود زيرا به اتخاذ نگاه واقع بينانه در مجلس و کميسيون کمک بسيار خواهد کرد.