برنامه‌ریزی برای ارتقای دانش کاری؛ دغدغه مشترک کانون و شرکت‌های عضو

تاریخ انتشار : 1393/10/17

مشروح خبر

در این نشست که با حضور مدیران عامل و نمایندگان بنیاد توسعه کارآفرینی و تعاون استان تهران، شباهنگ برکت، مشاوره‌ای طرح‌نویسی و نظارتی هم‌اندیشان روزبه، بنیاد کار عصر سعادت، رویان پلیمر آریا، بنیاد نخبگان آفتاب، معیار توسعه نیرو و مهندسی فن‌آور معادن و فلزات در محل کانون مشاوران اعتباری و سرمایه‌گذاری بانکی برگزار شد، هریک از حاضران مسائل حرفه ای خود را ا ارائه پیشنهادهایی در جهت رفع مشکلات بیان کردند.

برنامه‌ریزی برای ارتقای دانش کاری که دغدغه مشترک کانون و شرکت‌های عضو است از مهمترین موارد طرح شده در این جلسه بود. خانم هما سادات‌گوشه رییس شورای عالی در پاسخ به درخواست برگزاری دوره‌های آموزشی گفت: دانش‌افزایی اعضا از طریق شرکت در دوره‌های آموزشی و سمینارهای مرتبط اتفاق خواهد افتاد. در همین راستا سایت کانون با معرفی همایش‌ها وسمینارها به یاری اعضا آمده است و البته کانون پیگیر تشکیل کارگروه‌های تخصصی فولاد و نیروگاه نیز هست.
برگزاری جلسات هم‌اندیشی استانی، اطلاع‌رسانی در خصوص بخش‌نامه‌های بانکی، لزوم رعایت دستورالعمل‌های حق‌الزحمه برای ارتقای جایگاه اعضا، اختصاص فضایی در سایت برای تبادل تجربیات، نقدهایی بر روند عضویت و رتبه بندی در کانون، مسائل دیگری بود که شرکت‌کنندگان طرح کردند.
گفتنی است جلسات هم‌اندیشی برای شناخت بیشتر و انتقال تجربیات بین اعضا به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود. مشروح نشست در خبرنامه بعدی کانون به اطلاع خواهد رسید.