برنامه‌هاي سال جديد و عملکرد سال گذشته ۶ وزارتخانه بررسي شد

تاریخ انتشار : 1398/01/21

عملکرد سال ۱۳۹۷ وزارتخانه‌هاي آموزش و پرورش؛ دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح، صمت، علوم، کشور و نفت به همراه برنامه‌هاي آتي اين وزارتخانه‌ها در سال ۹۸ بررسي شد.

به گزارش ايبِنا، در اين جلسات، آقايان سيدمحمد بطحايي، امير حاتمي، رضا رحماني، منصور غلامي، عبدالرضا رحماني فضلي و بيژن نامدار زنگنه، به تشريح دستاوردها و برنامه هاي اجرا شده در سال ۹۷ در حوزه عملياتي تحت مديريت وزارتخانه خود، نيازها و برنامه هاي سال جاري پرداختند.

حجت الاسلام و المسلمين دکتر حسن روحاني در اين جلسات با قدرداني از تلاش هاي مستمر شش وزير کابينه و ارائه رهنمودهايي براي اجراي سريعتر و روان تر برنامه هاي هر وزارتخانه بويژه در چارچوب اولويت هاي عمومي و تخصصي تعيين شده در پيوست احکام هر يک از اين وزيران، تصريح کرد که "به رغم تشديد فشارهاي دشمنان ايران اسلامي، مسير ما، رسيدن به قله هاي علم و دانش، خودکفايي و نوسازي کشور است و اين مسير را با قدرت ادامه خواهيم داد. "

رييس جمهور همه وزرا کابينه را به تلاش بيش از پيش در مسير تحقق اهداف بلند انقلاب اسلامي و شکوفايي کشور در همه حوزه ها  فراخواند و اظهارداشت: بي ترديد دشمنان هرگز نمي توانند جلوي پيشرفت ملت ايران را بگيرند و ملت ايران با وحدت و ايستادگي، به راه و اهداف خود پايبند بوده و به آن خواهد رسيد.

روحاني با اشاره به افتتاح ۱۱۴ دستاورد جديد در عرصه فناوري و دانش هسته‌اي توسط دانشمندان ايراني در سالروز ملي فناوري هسته‌اي، تاکيد کرد: در همه حوزه هاي علمي و تخصصي روند پيشرفت و توسعه شتابان است و دشمنان دير يا زود خواهند فهميد که سخت در اشتباه بوده اند و ابزارهايي همچون تحريم نمي‌تواند در روند پيشرفت و توسعه ايران اسلامي خللي جدي وارد کند.