شرايط و ضوابط عمومي وب سايت کانون

تاریخ انتشار : 1398/07/03

  • وب‌سايت مشاوران اعتباري و سرمايه گذاري بانکي بر طبق قوانين جمهوري اسلامي ايران، قوانين مرتبط با جرائم اينترنتي و مجموعه‌ي قوانين و مقررات تجارت الکترونيکي فعاليت مي‌کند.
  • خدمات و محتـواي عرضه شده توسط وب‌سـايت  جهت استـفاده‌ در اين وب‌سـايت توليد مي‌شوند. هر گونه استفـاده از اطلاعات، متن‌ها، عکس‌ها، نقشه‌ها، طرح‌ها، لوگو و... از اين وب‌سايت با ذکر منبع مجاز مي باشد و هيچ فرد حقيقي يا حقوقي اجازه‌ي سوء استفاده از مطالب اين وب‌سايت را ندارد. ذکر مطالب اين وب‌سايت در اينترنت، تنها با ذکر نام و نشاني اينترنتي وب‌سايت کانون مشاوران اعتباري و سرمايه گذاري بانکي و لينک به مطلب ذکر شده مجاز است.
  • اطلاعات شخصي کـاربران و اعضاي کانون در اين وب سايت کاملاً محرمانه اسـت. کانون طبق ضوابط مصوب تـمام تـلاش خود را براي محـافظت از اطلاعات شخصي کاربران و اطلاعات مربوط به طرحهاي شرکت هاي عضو انجام مي دهد. لـذا جهت حفظ حريم اطلاعات شخصي و حرفه اي کاربران، کاربر بايد تعهد بدهد تا عامل تلاش جهـت هک کردن هر گونه اطلاعات موجود در سـايت نبوده و هيچ‌گونه معاونت و يا مشارکتي با اشخاص حقيقي و يا حقوقي در اين امر نداشته باشد. ضمناً کاربر تعهد مي‌دهد که هر گونه اطلاع از توسل به هک کردن اطلاعات توسط شخص و يا موسسه‌ي ديگر را در اسرع وقت به مديريت سايت کانون اطلاع دهد.
  • تنها دارنده نام کاربري و رمز عبور، مشتري ( اعضاي کانون، کارشناسان بانکي و کليه کساني که رمز عبور از کانون دريافت کرده اند ) است. مسئوليت استفاده و حفاظت از رمز عبور و نام کاربري به عهده مشتري مي باشد.
  • اعضاي کانون متعهد مي‌شوند که اطلاعات خود را هنگام ثبت‌نام ( عضويت ) و رزرو به صورت صحيح در فرم هاي مربوط وارد کنند. اطلاعات اظهاري در مرحله راستي آزمايي بررسي مي شود با اين حال در صورت ورود اطلاعات ناقص يا نادرست، مسئوليت اين عمل بر عهده‌ي متقاضي {عضويت} خواهد بود.
  • عضو متعهد مي‌شود هرگونه تغـييرات در هيأت مديره شرکت متبوع  را در اسـرع وقت جهت اصلاح در وب سايت، به دبيرخانه کانون اعلام نمايد.
  • هرگونه سوء استفاده از نام کانون مشاوران اعتباري و سرمايه گذاري بانکي ، سايت اينتـرنتي کانون، مکاتبه از طرف کانون و يا استـفاده از نام هاي مشابه که شبهه مشابهت و تطابق را ايجـاد نمـايد ممنوع بوده از طـريق شـکايت به مـراجع قانوني ذي‌صلاح، دادگاه‌هاي رسيدگي به جرائم اينترنتي در داخل و يا خارج از کشور و نيز اطلاع‌رساني به سرويس دهندگان و سرويس گيرندگان اينترنتي قابل پيگرد خواهد بود.
  • وب‌سايت کانون اطلاعات شخصي اعضاي خود را با هيچ مجموعه‌ي ديگري به اشتراک نخواهد گذاشت و مراجع ذي‌صلاح فقط در صورت موارد مصرح در قانون، امکان استفاده از اين اطلاعات را خواهند داشت.
  • کاربران مي توانند براي ارتباط با مرکز فوريت‌هاي سايبري پليس فتا به آدرس پستي تهران، خيابان مطهري، بعد از تقاطع قائم مقام فراهاني، روبروي خيابان سرافراز، پلاک ۳۳۰ مراجعه کنند. همچنين براي کسب اطلاعات بيشتر به سايت مرکز فوريت‌هاي سايبري پليس فتا رجوع کنند.