توصيه به سرمايه‌گذاران بازار سرمايه

تاریخ انتشار : 1399/03/12

نماينده مردم در مجلس يازدهم با توصيه به سرمايه گذاران بازار سرمايه، گفت: تبديل دارايي ها به سبد سرمايه گذاري مي تواند سهام افراد را از نوسانات مقطعي مصون سازد.

محمدرضا پورابراهيمي در گفتگو با ايبِنا با اشاره به آزادسازي سهام عدالت گفت: مردم بايد با مشورت گرفتن از افراد خبره در بورس بتوانند سرمايه گذاري در آن و حتي خريد و فروش سهام را از سر بگيرند.

نماينده مردم کرمان در مجلس با بيان اينکه مشاورين سرمايه گذاري در بورس گزينه هاي مناسبي براي کمک گرفتن مردم جهت حضور در اين فضا هستند، افزود: مردم در ابتدا مي توانند با کمک شرکت هاي کارگزاري و يا با مشورت متخصصان اين حوزه سرمايه هاي خرد خود را مولد کنند.

وي با تاکيد بر اينکه فراهم شدن زمينه مديريت سهام عدالت از سوي مالکان مي تواند بستر سرمايه گذاري هاي آتي مردم را فراهم کند، تصريح کرد: با توجه به اينکه مالکان علاقه مند به مديريت سهام خود در مسير کسب سود بيشتر هستند لازم است با مطالعه در حوزه سرمايه گذاري بورس سهام خود در را اين مسير هدايت کنند.

اين نماينده مردم در مجلس يازدهم ادامه داد: پيشنهاد ما در خصوص سهام عدالت اين است که مردم مديريت سهام را به صورت حرفه اي خودشان به دست بگيرند که در اين رابطه قاعدتا بدون مشورت از خبره ها در اين حوزه نمي توان انتظار نتايج مثبت داشت.

وي با بيان اينکه اخذ مشورت هاي لازم از متخصصان بورس و همچنين شرکت هاي کارگزاري و متخصصين بازار سرمايه مي تواند در آينده بازار بورس و سرمايه‌گذاري هاي مردم مفيد باشد، افزود: مردم با مديريت سهام عدالت مي توانند دارايي هاي خود را به سبد سرمايه گذاري بازار سرمايه تبديل کنند.

عضو کميسيون اقتصادي مجلس يادآور شد: تبديل دارايي ها به سبد سرمايه گذاري مي تواند سهام افراد را از نوسانات مقطعي مصون سازد از اين رو مردم با حضور در اين بازار بايد شرايط بهتري را براي دارايي هاي خرد و درشت خود فراهم کنند.