زمان صدور مجوزهاي کسب و کار از ۵۵ به چهار روز کاهش يافت

تاریخ انتشار : 1399/04/10

تهران- ايرنا - وزير امور اقتصادي و دارايي از کاهش زمان صدور مجوزها از ۵۵ روز در تيرماه ۱۳۹۸ به چهار روز در ارديبهشت ۱۳۹۹  در درگاه ملي مجوزهاي کشور خبر داد و گفت: ايجاد پنجره واحد براي صدور مجوزهاي شروع کسب و کار در اين زمينه موثر بوده است.

«فرهاد دژپسند» امروز  (سه شنبه) در نود و ششمين جلسه شوراي گفتگوي دولت و بخش خصوصي با بيان اينکه  يکي از مباحث بسيار مهمي که بايد به طور متمرکز به آن پرداخته شود، بهبود فضاي کسب و کار است، ادامه داد: خوشبختانه با پيگيري‌هاي انجام شده در اين زمينه اقدامات مهم و ارزشمندي انجام شده است.

وي افزود: ايجاد پنجره واحد صدور مجوزهاي شروع کسب و کار يکي از اين اقدامات بود که طول زمان فرآيند صدور مجوزها را از ۷۲.۵ روز به سه روز کاهش داد.

دژپسند تاکيد کرد: در حال حاضر در سامانه G۴B (درگاه ملي مجوزهاي کشور) زمان صدور مجوزها از ۵۵ روز در تير ماه ۱۳۹۸ به چهار روز در ارديبهشت ۱۳۹۹ کاهش يافته است که اين دست آورد بسيار خيره‌کننده و تحولي اساسي محسوب مي‌شود.

وي گفت: ضمن تبريک روز ملي صنعت و معدن به فعالان اين عرصه راهبردي، اميدوارم روزي فرا رسد که عزيزان فعال در اين بخش بدون  دغدغه فعاليت کنند و جامعه ايران نيز از برکات آن بهره‌مند شود.

اين خبر تکميل مي شود.