فراخوان مجدد ( اطلاعيه شماره 3 )

تاریخ انتشار : 1399/12/17

قابل توجه اعضاي محترم کانون

 

با سلام و احترام

پيرو فراخوان مورخ 99/12/6 در رابطه با اعلام داوطلبي عضويت در شوراي عالي کانون ( دوره ششم ) به استحضار مي رساند هيأت عالي نظارت کانون، در اجراي بند 5 ماده 26 اساسنامه کانون، ضوابط جديد احراز و لغو صلاحيت متقاضيان عضويت در شوراي عالي کانون مشاوران اعتباري و سرمايه گذاري بانکي را تصويب نمود و در تاريخ 16/ 99/12 از سوي رييس محترم شوراي عالي به دبيرخانه کانون ابلاغ گرديد.

با توجه به شرايط و زمانبندي اعلام شده در مصوبه هيأت عالي نظارت خواهشمند است داوطلبان محترم ضمن تطبيق شرايط خود با ضوابط مصوب ياد شده، ترتيبي اتخاذ فرمايند که درخواست خود را در قالب فرم هاي اعلام داوطلبي، رزومه  و اقرارنامه حائز شرايط بودن به پست الکترونيکي کانون ارسال و اصل مدارک و مستندات مربوط به اثبات شرايط ، حداکثر تا پايان وقت اداري 25 اسفند ماه تحويل اداره پست ( به صورت سفارشي ) گردد. 

توجه : تصوير مصوبه هيأت عالي نظارت کانون در سند پيوست همين صفحه در دسترس مي باشد.

 

به استحضار اعضاي محترم کانون مي رساند از آنجا که آگاهي اعضاء از عملکرد شوراي عالي و برنامه هاي پيش روي کانون در سال جديد ( 1400 ) از اهميت بسياري برخور دار است براي برگزاري موفقيت آميز مجمع عمومي از همه امکانات در اختيار بهره برده شده که اميد است با توجه به تأمين فضاي باز به منظور حفظ سلامت اعضاي محترم، از حضور اکثريت اعضاي کانون در اين نشست بهره مند شويم.

در عين حال براي آن دسته از شرکت هاي عضو که به هر دليل امکان حضور ندارند، پخش آنلاين مراسم نيز پيشبيني شده است که مديران محترم عامل يا اعضاي محترم هيأت مديره شرکتهاي عضو مي توانند با استفاده از لينک زير ، با ذکر نام خود و شرکت متبوع ، به عنوان ميهمان وارد و در جريان مراسم مجمع عمومي قرار گيرند.    

علاقه مندان به لينک زير مراجعه فرمايند:

https://www.skyroom.online/ch/kanoonmoshaver99/majmah-omomi-kanoon-moshaveran

 

 فهرست اسامي اعضاي داراي حق رأي در مجمع عمومي عادي به طور فوق العاده

پيرو مصوبه شوراي عالي در مورخه 1400/2/22 اعضاء محترم داراي حق رأي در مجمع عمومي به طور فوق العاده که در مورخه 10 خرداد 1400 برگزار خواهد شد، به سند پيوست اعلام مي گردد.