جمع دارايي‌هاي حسابرسي نشده بانک ملت اعلام شد

تاریخ انتشار : 1400/03/30

اطلاعات و صورت‌هاي مالي تلفيقي (حسابرسي نشده) ۱۲ ماهه منتهي به پايان سال گذشته بانک ملت در سامانه جامع اطلاع رساني ناشران (کدال)، منتشر شد.

به گزارش ايبِنا، بررسي اطلاعات و صورت‌هاي مالي تلفيقي دوازده ماهه منتهي به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ (حسابرسي نشده) بانک ملت نشان مي دهد در بخش صورت سود و زيان جامع - تلفيقي اين بانک، سود خالص حسابرسي نشده در دوره منتهي به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ با رشد ۲۶۲.۸۶ درصدي نسبت به رقم حسابرسي شده در زمان تجديد ارائه شده پايان سال ۹۸، به رقم ۱۶۳،۷۵۳،۵۱۶ ميليون ريال رسيده است.

همچنين در بخش دارايي هاي بانک ملت، مشاهده مي شود که دارايي هاي ثابت مشهود اين بانک در دوره منتهي به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ (حسابرسي نشده) ۲۰۸،۵۹۲،۶۱۴ ميليون ريال تعيين شده که نسبت به ميزان تجديد ارائه شده در تاريخ ۱۳۹۸/۰۱/۰۱، بيش از ۲۹۵ درصد رشد داشته است.

در بخش ديگري از دارايي هاي بانک ملت، موجودي نقد اين بانک است که در دوره منتهي به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ (حسابرسي نشده) به رقم ۳۰۰،۶۹۹،۹۴۴ ميليون ريال رسيده است. در مجموع، جمع دارايي‌هاي بانک ملت در دوره منتهي به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ به رقم ۷،۷۱۶،۳۳۲،۴۴۴ ميليون ريال رسيده که نسبت به زمان تجديد ارائه شده ۱۳۹۸/۰۱/۰۱، بيش از ۱۲۳ درصد بيشتر شده است.