مزايده حضوري اموال تمليکي از سر گرفته مي‌شود

تاریخ انتشار : 1400/08/23

سازمان اموال تمليکي براي تسريع در تعيين تکليف اموال منقول تحت تملک خود، برگزاري مجدد مزايده حضوري (حراج) را با توجه به تصويب اعضاي هيات مديره، در دستور کار قرار داد.

به گزارش خبرگزاري مهر به نقل از سازمان جمع‌آوري و فروش اموال تمليکي، در راستاي تسريع در تعيين تکليف اموال منقول تحت تملک سازمان اموال تمليکي، برگزاري مجدد مزايده حضوري (حراج) مورد تصويب اعضاي هيئت مديره اين سازمان قرار گرفت.

اعضاي هيئت مديره سازمان اموال تمليکي در راستاي دستور رئيس جمهور و وزير اقتصاد جهت تسريع در تعيين تکليف اموال تمليکي، موضوع راه اندازي حراج الکترونيکي و برگزاري مجدد مزايده حضوري را مورد بررسي قرار داده و اجراي آن را به تصويب رساندند.

با استفاده از ظرفيت آئين‌نامه معاملات سازمان، موضوع برگزاري مزايده حضوري که پيش از اين متوقف شده بود، جهت اجرا به معاونت بهره‌برداري و فروش اموال منقول ابلاغ گرديد.

شايان ذکر است راه اندازي مجدد مزايده حضوري اموال تمليکي در کنار اقدامات ديگر، براي تسريع در تعيين تکليف اموال در اختيار اين سازمان صورت مي‌پذيرد.

زمانبندي شرکت در مزايده‌هاي حضوري سازمان اموال تمليکي متعاقباً از طريق وبگاه اين سازمان به نشاني Tamliki.ir اعلام خواهد شد.