حضور مجازي رايگان در دوازدهمين کنگره اتاق هاي بازرگاني جهان

تاریخ انتشار : 1400/09/02

دوازدهمين کنگره اتاق هاي بازرگاني جهان ( WCC ) با شعار نسل چهارم اتاق هاي بازرگاني از 2 تا 4 آذرماه جاري با حضور رئيسان و مقام هاي 12000 اتاق بازرگاني ملي و محلي و رهبران پيش کسوت سياسي و اقتصادي جهان ، توسط اتاق بازرگاني بين الملل( ICC ) و به ميزباني اتاق بازرگاني دبي – امارات برگزار خواهد شد.

در اين رويداد که تنها مجمع بين المللي اتاق هاي بازرگاني سراسر جهان براي به اشتراک گذاشتن تجارب و ديدگاه ها و گسترش شبکه روابط آنهاست، نمايندگان اتاق هاي بازرگاني ، تشکل ها و بنگاه هاي تجاري کشورهاي جهان درباره مسائل بازرگاني مختلف به تبادل نظر خواهند پرداخت.

در اين کنگره ملاقات هاي تجاري رودررو ، آشنايي با فرصت هاي سرمايه گذاري و تجارت در دبي، بازديد از مناطق آزاد تجاري و بازديد از اکسپو 2020 دبي امکان پذير مي باشد.

همچنين در خلال برپايي اين رويداد، برنامه رقابت اتاق هاي بازرگاني جهان در 4 زمينه تاب آوري کسب و کارها، پروژه هاي ديجيتالي، تغييرات اقليمي و پروژه هاي غير متعارف برگزار مي شود.  

امروز اعلام شد که حضور مجازي در کنگره که تا پيش از اين ۷۰۰ يورو هزينه داشت، مجاني شده است. مباحث جالبي پيرامون اتاقهاي جهان و مدلهاي جديد فعاليت اتاقها در اين سه روز ارائه مي‌گردد. کنگره اتاق‌هاي بازرگاني جهاني تجربه‌اي بي‌نظير است که روساي اتاق‌ها و بازرگانان و همچنين نمايندگاني از سازمان‌هاي بين‌المللي و دولت‌ها را گرد هم مي‌آورد. در گردهمايي برجسته‌ترين رهبران و باهوش‌ترين ذهن‌هاي جهان، هدف ما ايجاد تغيير از طريق گفتگو و همکاري براي ايجاد آينده‌اي معنادارتر و موفق‌تر براي همه است.