ارائه تسهيلات ۵۰ ميليوني به بازنشستگان بانک‌ها

تاریخ انتشار : 1400/09/30

با امضاي تفاهم‌نامه ميان صندوق بازنشستگي کارکنان بانک‌ها با بانک‌هاي تجارت و ملت، پرداخت تسهيلات ۵۰ ميليون توماني با نرخ ۱۵ درصد و دوره بازپرداخت ۶۰ ماهه به منظور تأمين و رفع نيازهاي ضروري بازنشستگان آغاز شد.  

به گزارش ايسنا، محمد ابراهيم آقابابائي، مديرعامل صندوق بازنشستگي کارکنان بانک‌ها با اشاره به اجرايي شدن اين طرح در راستاي حفظ کرامت بازنشستگان و توجه به معيشت آنان که مهم‌ترين دغدغه صندوق بازنشستگي بانک‌هاست، گفت: صندوق بازنشستگي بانک‌ها ٥ درصد از سود تسهيلات را تقبل کرده و تنها ١٠ درصد توسط بازنشستگان بانک‌ها پرداخت مي‌شود.  

آقابابائي ضمن قدرداني از بانک‌هاي تجارت و ملت براي پيشگام شدن در ارائه اين تسهيلات، ابراز اميدواري کرد که ساير بانک‌هاي مشترک نيز براي ارائه اين خدمت، اعلام آمادگي کنند.

يادآور مي‌شود که پيشنهاد ارائه اين تسهيلات از سوي صندوق بازنشستگي کارکنان بانک‌ها به تأييد هيأت امناي اين صندوق رسيده و شوراي هماهنگي بانک‌ها نيز آن را مصوب کرده است. همچنين در حال حاضر، مذاکرات ميان صندوق و ساير بانک‌هاي مشترک جهت عقد تفاهم‌نامه و اجرايي شدن ارائه اين تسهيلات به بازنشستگان آن بانک‌ها نيز ادامه دارد.

انتهاي پيام