اولين نشست هم انديشي با اعضاء برگزار شد

تاریخ انتشار : 1400/10/05

نخستين نشست آنلاين هم انديشي با اعضاء با هدف ارتباط مستقيم و مستمر بين کانون و اعضاي آن،  به صورت مجازي با حضور دبيرکل و يکي از اعضاي شوراي‌عالي و مديران شرکت‌هاي عضو کانون روز شنبه 4 دي ماه برگزار شد.

در اين جلسه برخط که به مديران عامل و نمايندگان شرکت هاي عضو مستقر در آذربايجان هاي شرقي و غربي اختصاص داشت آقاي مهندس فرج زاده عضو محترم  شوراي عالي، آقاي پاکدامن دبيرکل کانون، و مديران عامل و اعضاي محترم هيأت مديره شرکت هاي مهندس روحي و همکاران، مهندسي مشاور نيروي آذربايجان ( منا) ، جمع انديشان تبريز، آذر تدوين طرح دقيق، مهندسي مشاور شيب راه تدبير و آذر فراگام پويا شرکت داشتند.  

در ابتدا دبيرکل کانون ضمن خوشامد گويي به حاضران به هدف از برگزاري جلسات هم انديشي که به منظور تبادل نظر و بررسي مشکلات و پيشنهادهاي اصلاحي اعضا در پيشبرد امور کانون ترتيب يافته است، اشاره کرد و در ادامه به بخشي از اقدامات مهم انجام شده طي يکسال گذشته در کانون پرداخت.

آقاي پاکدامن برگزاري جلسات با مديران عالي بانکها  که نتايج مثبتي براي کانون به همراه داشته و اجراي برنامه هاي تعامل و توسعه ارتباطات با نظام بانکي به منظور رفع مشکلات موجود را از مهمترين گامهاي برداشته شده توسط شوراي عالي دانست که از جمله منتج به تفاهمي با بانک صنعت و معدن و اعلام رسمي اين موضوع گرديد که اين بانک هيچ گزارش امکان سنجي را جز از طريق مشاوران عضو کانون نمي پذيرد .

وي باز تشکيل هيأت عالي نظارت، بازنگري در آيين نامه ها و دستورالعمل ها از جمله آيين نامه انضباطي و دستورالعمل هاي تعيين حق الزحمه خدمات امکان سنجي و نظارت و برنامه ريزي جهت ايجاد باشگاه مديران شرکتهاي عضو را که با هدف ايجاد فضايي صميمي و اثربخش در ميان اعضاي کانون، طراحي شده از جمله ديگر اقدامات شوراي عالي کانون برشمرد.  

سپس هريک از حاضران در جلسه مشکلات و پيشنهادهاي خود را مطرح کردند که آقاي مهندس فرج زاده عضو شوراي عالي به فراخور به آنها پاسخ گفت.

شايسته يادآوري است که برنامه زمان‌بندي براي حضور اعضاي مستقر در استان‌هاي ديگر در جلسات مجازي هم انديشي متعاقباً اطلاع‌رساني خواهد شد.

از آنجا که اين جلسات به منظور آشنايي و بهره مندي از ديدگاههاي اعضاي کانون در سراسر کشور برگزار مي شود، کانون انتظار دارد با مشارکت فعال اعضاي محترم به هدف دلخواه برسد.