دومين نشست هم انديشي با اعضاء برگزار شد

تاریخ انتشار : 1400/10/13

دومين نشست آنلاين هم انديشي با اعضاء با هدف ارتباط مستقيم و مستمر بين کانون و اعضاي آن،  به صورت مجازي با حضور دبيرکل و دو تن از اعضاي محترم شوراي‌عالي و مديرعاملان و روساي هيات مديره شرکت‌هاي عضو کانون روز شنبه 11 دي ماه برگزار شد.

در اين جلسه برخط که به نمايندگان شرکت هاي عضو مستقر در دو استان يزد و هرمزگان اختصاص داشت آقايان مهندس فرج زاده و فرکاريان اعضاي محترم  شوراي عالي، آقاي پاکدامن دبيرکل کانون، و مديران عامل و روساي محترم هيأت مديره آقايان:

 عباس زارع بنادکوکي مديرعامل محترم شرکت سامان آوران توسعه

يونس ميرجليلي مديرعامل محترم شرکت مطالعات و پژوهش هاي اقتصاد دانش بنيان 

سيد محسن موسوي عزآبادي مديرعامل محترم شرکت رهپويان ايده پرداز کارا کوير ايساتيس 

سيد مسعود سروي مديرعامل محترم شرکت درايت ورزان نوين کوير يزد 

سهراب کريمي رئيس هيات مديره محترم شرکت آکو مشاور گيتي 

محمد رنجبري مديرعامل محترم شرکت تعاوني پارس مفرح جنوب 

محمدرضا کريمي مديرعامل محترم شرکت اعتماد گستر هرمزگان 

قنبر قاسمي نسب ايراني مديرعامل محترم شرکت مهندسين مشاور توسعه کسب و کار هرمزگان

حضور داشتند و به طرح مسائل، انتقادات و پيشنهادات خود در راستاي بهبود بازار کار مشاوران و توجه به تثبيت جايگاه قانوني کانون و برخي از موارد مهم ديگر پرداختند.

در ابتدا دبيرکل کانون ضمن خوشامد گويي به حاضران به هدف از برگزاري جلسات هم انديشي که به منظور تبادل نظر و بررسي مشکلات و پيشنهادهاي اصلاحي اعضا در پيشبرد امور کانون ترتيب يافته است، اشاره کرد و در ادامه به بخشي از اقدامات مهم انجام شده طي يکسال گذشته در کانون پرداخت.

آقاي پاکدامن برگزاري جلسات با مديران عالي بانکها  که نتايج مثبتي براي کانون به همراه داشته و اجراي برنامه هاي تعامل و توسعه ارتباطات با نظام بانکي به منظور رفع مشکلات موجود را از مهمترين گامهاي برداشته شده توسط شوراي عالي دانست که از جمله منتج به تفاهمي با بانک صنعت و معدن و اعلام رسمي اين موضوع گرديد که اين بانک هيچ گزارش امکان سنجي را جز از طريق مشاوران عضو کانون نمي پذيرد .

وي باز تشکيل هيأت عالي نظارت، بازنگري در آييننامه ها و دستورالعمل ها از جمله آيين نامه انضباطي و دستورالعمل هاي تعيين حق الزحمه خدمات امکان سنجي و نظارت و برنامه ريزي جهت ايجاد باشگاه مديران شرکتهاي عضو را که با هدف ايجاد فضايي صميمي و اثربخش در ميان اعضاي کانون، طراحي شده از جمله ديگر اقدامات شوراي عالي کانون برشمرد.  

سپس هريک از حاضران در جلسه مشکلات و پيشنهادهاي خود را در سطوح منطقهاي و به صورت گروهي مطرح کردند که آقايان مهندس فرج زاده و فرکاريان اعضاي محترم شوراي عالي به فراخور به آنها پاسخ دادند.

شايسته يادآوري است که برنامه زمان‌بندي براي حضور اعضاي مستقر در استان‌هاي ديگر در جلسات مجازي هم انديشي متعاقباً اطلاع‌رساني خواهد شد.