اولين کنفرانس بين المللي اقتصاد و مديريت کسب و کار

تاریخ انتشار : 1400/11/02

برگزار کننده : انجمن مديريت و کسب ايران

 

کنفرانس بين المللي اقتصاد و مديريت کسب و کار به ميزباني تهران برگزار مي گردد

رئيس انجمن مديريت کسب و کار ايران با اشاره به اهميت موضوع مديريت کسب و کار در فضاي اقتصادي کشور، از برگزاري بزرگ ترين رويداد بين المللي اين حوزه در 15 بهمن ماه 1400 خبر داد.

اين معلم بازاريابي، از مهم ترين اهداف برگزاري اين رويداد علمي بين المللي را ارتقاء فرهنگ توسعه و مديريت علمي کسب و کار، تبادل نظر در ارتباط با افزايش نقش، مشارکت، اثربخشي و کارايي دانش آموختگان، طراحان و فعالان اقتصاد و مديريت کسب و کار، شناسايي کارآفرينان و بهره­گيري از ديدگاه­هاي آن­ها در نهادينه­سازي فرهنگ کارآفريني و کسب و کار، معرفي نوآوري­ها و فناوري­هاي کليدي حوزه اقتصاد و مديريت کسب و کار و آشنايي و دستيابي به آخرين دستاوردهاي مديريت کسب و کار کشور ذکر کرد و ادامه داد: ترويج تحقيقات بنيادي و کاربردي و شناسايي ايده­هاي برتر و تبديل آن­ها به طرح­هاي سازنده در حوزه مديريت کسب و کار و همچنين معرفي دستاوردها و تلاش­هاي صورت گرفته در حوزه مديريت کسب و کار در سطح کشور به منظور توسعه سطح کيفي کالاها و خدمات و ايجاد مزيت­هاي رقابتي دانش فني و تکميل حلقه­هاي نوآوري در مديريت کسب و کار را از ديگر اهداف اين کنفرانس برشمرد.

درگي با اشاره به اهميت ايجاد فرصت­هاي شغلي جديد با توجه به حجم بازار تقاضا در حوزه اقتصاد و مديريت کسب و کار در سطح کشور از تلاش اين انجمن به منظور معرفي و ايجاد فرصت­هاي کسب و کار جديد با رويکرد حفظ محيط زيست خبر داد.

پرويز درگي با اشاره به مهم ترين موضوعات و محورهاي اين رويداد شامل: اقتصاد و مديريت کسب و کار در ايران و جهان - استانداردها، قوانين مالي و حقوقي کسب و کار - مديريت منابع سازماني و رفتار سازماني در اقتصاد و کسب و کار - مديريت بازار و بازاريابي - آينده پژوهي و انقلاب صنعتي چهارم و پنجم و همچنين موضوعات مرتبط با اين موارد، ابراز اميدواري کرد اين رويداد مهم بين المللي با حمايت مجامع علمي و دانشگاهي به رويدادي ويژه و راهگشا تبديل شود.

 

رئيس انجمن مديريت کسب و کار ايران با اشاره به رتبه ايران در فضاي کسب و کار جهاني، خواستار توجه ويژه مسئولين و تلاش بيشتر متخصصين براي بهبود اين شرايط شد و از آمادگي کامل انجمن مطبوع براي حمايت از انواع تلاش ها در اين خصوص خبر داد.

اين معلم بازاريابي، ضمن اعلام خبر انتصاب دبيران علمي و اجرائي و ساير ارکان کنفرانس توسط انجمن، با تأکيد بر نقش ويژه و پر کاربرد انجمن هاي علمي در توسعه کشور، از همه متخصصين و فعالان حوزه مشاوره کسب و کار براي حضور در اين رويداد دعوت کرد.

در اين نشست خبري، دبير اجرائي کنفرانس بين المللي اقتصاد و مديريت کسب و کار ضمن تشکر از همراهي نهادها و سازمان هاي مختلف مشارکت کننده در اين رويداد، برنامه هاي اين کنفرانس را بسيار گسترده دانست و افزود: برخي از مهم ترين برنامه هاي اين رويداد عبارتند از: ارائه مقالات تخصصي - ارائه سخنراني­هاي کليدي (اساتيد برجسته داخلي و خارجي) - ارائه سخنراني­هاي راهبردي (مديران برجسته کسب و کار) - ارائه سخنراني­هاي حرفه اي (داخلي و خارجي) - برگزاري کارگاه­هاي تخصصي - نشست­هاي تخصصي ويژه با هدف بررسي مهم­ترين موضوعات مرتبط - نمايشگاه معرفي دستاوردهاي مديريتي کسب و کارهاي برجسته - نمايشگاه معرفي کتاب هاي مرتبط با حوزه مديريت و کسب و کار - نمايشگاه ويژه شخصيت­هاي برجسته دانش مديريت کسب و کار - اعطاي جايزه ملي مديريت کسب و کار - انتخاب و معرفي چهره برجسته علمي سال مديريت کسب و کار - انتخاب و معرفي کتاب سال کشور در حوزه مديريت کسب و کار - انتخاب و معرفي پايان نامه برتر دانشجويي در مقطع کارشناسي ارشد و دکتري - انتخاب و معرفي پژوهشگر برتر سال کشور در حوزه مديريت کسب و کار مي باشد.

سعيد محمدي با اشاره به حضور سخنرانان برجسته بين المللي از کشورهاي مختلفي از جمله: استراليا، هلند، مجارستان، ايالات متحده امريکا، کانادا، انگلستان و ... به برگزاري نشست هاي تخصصي ويژه اي در موضوعات گمرگ، بانک و بيمه و ساير موضوعات روز اشاره کرد.

لازم به ذکر است اولين کنفرانس بين المللي اقتصاد و مديريت کسب و کار، توسط انجمن مديريت کسب و کار ايران، 15 تا 20 بهمن 1400 در مرکز همايش هاي بين المللي وزارت کشور با مسئوليت موسسه پترو آموزش يارا برگزار مي شود. علاقمندان مي توانند براي کسب اطلاعات بيشتر در خصوص اين رويداد مهم بين المللي به وب سايت رسمي اين کنفرانس به آدرس: www.BMCONF.com مراجعه نمايند.

 

 

دبيرخانه علمي

تهران-يوسف اباد-خيابان سيد جمال الدين اسد ابادي-بين خيابان 49 و 51-پلاک 451-ساختمان پزشکان 501-طبقه سوم- واحد 8-انجمن مديريت کسب و کار ايران

021-88624095

دبيرخانه اجرايي

تهران، نياوران، خيابان جماران

مجتمع تجاري اداري جم سنتر، طبقه 11

واحد 1112

021-26740305