شرايط حضور در مجمع عمومي عادي سالانه کانون

تاریخ انتشار : 1401/02/20

با درود و آرزوي توفيق براي اعضاي محترم کانون،

 

پيرو دعوت رسمي از اعضاي محترم جهت حضور در مجمع عمومي عادي کانون ( نوبت دوم و به طور فوق العاده از طريق ارسال ايميل ) و اطلاع رساني همزمان در وبسايت کانون ، ضمن سپاسگزاري اعضاي شوراي عالي از همراهي ها و همکاري هاي شما در طول دوره منتهي به 30 آذر 1400، خواستار بذل توجه همگاني به اهميت حضور مؤثر در مجمع عمومي عادي سالانه کانون مي باشند چرا که مجمع عمومي به عنوان مهمترين رکن اين نهاد، همواره ترسيم کننده چشم انداز کانون در مسير تحقق اهدافي است که قانونگذار و اعضاي آن براي کانون مشخص مي کنند.

مجددا ضمن دعوت از اعضاي محترم براي حضور در مجمع عمومي که براي ساعت 15 چهارشنبه 21 ارديبهشت ماه جاري در تالار ايران سالن خليج فارس محل نمايشگاههاي بين المللي تهران برنامه ريزي شده است موارد ضروري زير را يادآور مي گردد:

1- داشتن حق رأي شرکت متبوع ( شرکت هايي داراي حق رأي در مجمع هستند که نام آنها در فهرست اسامي شرکت هاي عضو معتبر در وبسايت کانون ذکر شده است).

2-نماينده شرکت عضو معتبر، براي حضور در مجمع مي بايد مدير عامل يا يکي از اعضاي هيئت مديره باشد. ( در صورت مغايرت اطلاعات اعضاي هيئت مديره شرکت در وبسايت کانون با اعضاي فعلي – که ااحتمال دارد به دليل اعلام نکردن آخرين تغييرات از طرف شرکت عضو ايجاد شده باشد – فقط در صورت ارائه تصوير روزنامه رسمي تغييرات امکان حضور و استفاده از حق رأي وجود خواهد داشت).

3- داشتن معرفي نامه کتبي در سربرگ شرکت متبوع با مهر و امضاي مدير عامل.

4-همراه داشتن کپي آخرين تغييرات هيئت مديره شرکت متبوع

5-ارائه کارت ملي شرکت کننده در مجمع

6- هر شرکت عضو معتبر مي تواند وکالت دو شرکت را داشته باشد که در اين صورت داشتن وکالت نامه کتبي با شماره و تاريخ و بر روي سربرگ رسمي شرکت با مهر و امضاي مدير عامل شرکت وکالت دهنده الزامي خواهد بود.

 

                                                                                                                                                                              دبيرخانه کانون