دکتر سيدمحمدمهدي احمدي به عنوان مدير عامل بانک شهر ابقا شد

تاریخ انتشار : 1403/02/26

با تصميم اعضاي هيئت مديره و موافقت بانک مرکزي، دکتر سيد محمدمهدي احمدي از مديران شناخته شده و موفق نظام بانکي بارديگر به عنوان مديرعامل بانک شهر معرفي شد.

اعضاي هيئت مديره جديد بانک شهر؛ با توجه به تجارب ارزنده و دانش بانکي دکتر احمدي و عملکرد دوسال گذشته، بارديگر ايشان را به عنوان مديرعامل بانک شهر برگزيدند.
دکتر سيدمحمدمهدي احمدي که از سال ۱۳۹۳ تاکنون به عنوان عضو هيئت مديره موظف بانک شهر و علاوه بر آن معاون ارزي و بين الملل بانک و قائم مقامي مديرعامل را عهده دار بوده، از سال 1400 تاکنون نيز مدير عامل بانک شهر بوده است. وي فارغ التحصيل اقتصاد بازرگاني در مقطع کارشناسي از دانشگاه شهيد بهشتي است. تحصيلات کارشناسي ارشد ايشان در دانشگاه تهران و در رشته علوم اقتصادي بوده و داراي دکتراي اقتصاد است.
همچنين در اولين جلسه هيئت مديره بانک شهر آقاي برات کريمي به عنوان رئيس هيئت مديره و آقاي جواد عطاران به عنوان نائب رئيس هيئت مديره انتخاب شدند.
پيش از اين و در مجمع عمومي عادي به طور فوق العاده بانک شهر دکتر سيدمحمدمهدي احمدي، حسام حبيب اله، وحيد محمدرضا خاني، برات کريمي، جواد عطاران، مهدي ميرزا محمدي و رضا ياريفرد به عنوان اعضاي اصلي هيئت مديره معرفي شده بودند.