نشست شوراي عالي هفتم با اعضاي شوراي عالي ادوار کانون

تاریخ انتشار : 1403/06/05

جلسه اعضاي شوراي عالي دوره هفتم با روساي شوراي عالي ادوار روز چهارشنبه مورخ 31 شهريور در محل کانون برگزار شد.

در اين جلسه آقايان عمويي و حسين پور، رئيس شوراي عالي و خزانه دار و همچنين فرج زاده، خوشنويس، مهدي زاده، کمال آبادي و فرکاريان از اعضاي محترم شوراي عالي دوره هفتم و تقوي نژاد ديلمي، دبيرکل کانون  و همچنين آقايان حقيقت پژوه، صميمي دهکردي، صادقلو و سرکار خانم گوشه از روساي محترم شوراي ادوار کانون حضور داشتند. سرکار خانم دانش خضري و جناب آقاي داوري فر نيز دعوت کانون را پذيرا شدند.

 

در اين جلسه حاضران با تاکيد بر حفظ همکاري و همدلي ميان اعضاي محترم کانون بر آسيب شناسي برخي سياستگذاري هاي کلي اين نهاد اشاره کرده و خواهان بازنگري مجدد بر اهداف توسعه هاي کوتاه و بلندمدت کانون شدند تا بتوان در راستاي اين سياست ها گام هاي موثر و مفيد برداشت.

 

در اين جلسه، حفظ ، بهبود و پيشرفت تعاملات برون سازماني کانون به عنوان نهادي با پشتوانه معنوي و همراهي دولت با نهادهاي حاکميتي، نظام هاي پولي و بانکي کشور،  بخش خصوصي و هلدينگ هاي مهم و اثرگذار از سوي تمام حاضران مورد تاکيد قرار گرفت و درخصوص راه هاي ايجاد و توسعه سازکارهاي موردنياز در اين راستا بحث و تبادل نظر گرديد.

حفظ و ارتقاي جايگاه قانوني کانون از موارد مهم مطروحه در اين نشست بود. در پايان، حاضران بر لزوم استمرار تا زمان نيل به اهداف مطروحه و پيش بيني شده اذعان داشتند.