تاریخ انتشار : 1395/12/02
مشروح خبر
حمایت بانک ملی ایران و میربیزنس بانک از فعالان اقتصادیبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران ، محمدرضا حسین زاده با اشاره به روابط بسیار خوب دو کشور و چشمانداز توسعه روابط اقتصادی
اظهار داشت : از آنجا که لازمه تحقق اهداف تجاری و اقتصادی میان دو کشور ایجاد روابط بانکی قوی میباشد ، از این رو بانک ملی ایران و میربیزنس بانک آمادگی کامل برای حمایت از فعالان اقتصادی را دارند.
حسینزاده افزود : خوشبختانه با حمایتها و رهنمودهای مسئولان بانکهای مرکزی دو کشور ، بانک ملی ایران با بانکهای بزرگ کشور روسیه روابط کارگزاری برقرار نموده و میربیزنس بانک که نقش راهبردی در ایجاد تعامل بین نظام بانکی ایران و روسیه داشته و تحت نظارت و قوانین روسیه فعالیت میکند ، اکنون توانسته است به خوبی خدمات بانکی موردنیاز را به فعالان تجاری ارائه کند.
همچنین مدیر عامل بانک ملی ایران از حمایتهای اسکوبلکین معاون بانک مرکزی روسیه به عنوان رئیس کمیسیون بانکی روسیه در توسعه روابط بانکهای تجاری دو کشور تقدیر کرد.
در این دیدار ، اسکوبلکین با اشاره به روابط بسیار خوب ایران و روسیه و همچنین روند رو به رشد ارتباطات دو کشور ، بر همکاریهای بسیار سازنده بانکهای مرکزی جهت فراهم کردن توسعه روابط بانکی بین بانکهای تجاری تأکید و از برقراری روابط بانکهای بزرگ روسیه با بانک ملی ایران ابراز خشنودی کرد.
وی با اعلام رضایت از عملکرد میربیزنس بانک گفت : فعالیتهای این بانک به صورت پویا رو به گسترش است .
در ادامه این دیدار غلامرضا پناهی عضو هیات مدیره و معاون امور ارزی و بینالملل بانک ملی ایران نیز با اشاره به برقراری روابط کارگزاری متقابل ابراز امیدواری کرد بانکهای بزرگ دو کشور در امور تأمین مالی پروژهها و حمایت از طرحهای بزرگ به صورت مشترک با هم همکاری و فعالیت کنند .
در ابتدای این دیدار محمد حزار مدیرعامل میربیزنس بانک ضمن تشکر از حمایتهای بانک مرکزی روسیه، گزارشی از فعالیتهای میربیزنس بانک را ارائه کرد .
از نفرات برتر اولین آزمون علمی کارکنان بانکها تجلیل شد
مراسم تقدیر از نفرات برتر اولین آزمون علمی کارکنان بانکها با حضور ناصر شاهباز عضو هیأت مدیره بانک ملی ایران، خدایی معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان سنجش و آموزش کشور و جمعی از دیگر مسئولان بانک برگزار شد.
در این مراسم شاهباز طی سخنانی اظهار داشت: آموزشهای ضمن خدمت در واقع یکی از ارکان اساسی و اصولی خروج بانکها از بحران میباشد و باعث بکارگیری و استفاده بهینه از منابع انسانی که اصلیترین سرمایه سازمانها هستند، می شود.
وی افزود: آموزش کارکنان یک امر مستمر، حیاتی و اجتنابناپذیر است که باید به طور مداوم در فرایندهای مدیریت مورد توجه قرار گیرد.
عضو هیأت مدیره بانک در پایان بهروز نگهداری دانش کارکنان و توسعه آموزشهای کاربردی را مورد تاکید قرار داد.
خدایی نیز در این مراسم ضمن اشاره به اهمیت آموزشهای ضمن خدمت در پیشبرد اهداف سازمان اظهار داشت: دورههای آموزشی ضمن خدمت میتواند قابلیتهای دانشی، مهارتی و نگرش مناسبی در کارکنان پرورش دهد.
در ابتدای جلسه ملکنیا رئیس اداره کل آموزش و دبیر کمیسیون امور آموزشی شورای هماهنگی بانکها گزارشی از روند برگزاری آزمون و نتایج آن ارائه کرد.
در پایان مراسم از نفرات برتر اولین آزمون علمی کارکنان شبکه بانکی، مسئولان آموزش بانکها و بانکهای برتر تقدیر بعمل آمد.