تاریخ انتشار : 1395/12/07
مشروح خبر
به گزارش سرویس بازار ایسنا، در آیین رونمایی از "سبزپرداز"، خواجه حقوردی قائممقام مدیرعامل بانک تجارت، این محصول را یک خدمت الکترونیک نوآورانه با رویکرد زیستمحیطی عنوان کرد و گفت: فراگیری این خدمات علاوه بر کاهش قابل توجه مصرف کاغذ و سفرهای درون شهری، با فراهمآوردن امکان مدیریت پرداخت هزینههای قبوض، ارزش افزوده بیشتری برای مشتریان بانک ایجاد میکند.
وی در ادامه یاد آور شد: این محصول در قالب یک اپلیکیشن موبایلی امکان دریافت اطلاعات مربوط به هریک از قبوض مصرفی را به صورت پیامک برای مشتری ارسال میکند و کاربر میتواند با استفاده از امکانات مختلف این اپلیکیشن علاوه بر پرداخت آسانتر قبوض، هزینههای قبوض خانوار را از طریق مقایسه مصرف خود با دیگر کاربران این اپلیکیشن بهتر مدیریت کرده و کاهش دهد. هدف نهایی این محصول کمک به مصرف بهینه انرژی در کشور است و پیشبینی میکنیم استفاده فراگیر و مستمر از این اپلیکیشن بتواند تا سه سال آینده موجب کاهش ۱۰ درصدی هزینههای پرداختی قبوض مصرفی خانوارهایی ایرانی شود.
وی با اشاره به برنامه این بانک برای رونمایی هفتگی از ۱۰ خدمت نوین تا اردیبهشت سال آتی گفت: رونمایی از سبزپرداز و محصولات آتی، نشاندهنده اراده بانک تجارت برای افزایش تنوع سبد محصولات خود بر اساس نیازهای رو به تغییر مشتریان و ایجاد تحول در مدل کسب و کار بانک است.
مدیریت و پرداخت قبوض، فعالسازی قبوض پیامکی، مدیریت مصرف انرژی خانوار و مدیریت کارتهای شتابی از جمله دیگر قابلیتهای این اپلیکیشن است. هموطنان میتوانند برای دانلود این اپلیکیشن و دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص مزایای آن به پایگاه اینترنتی بانک تجارت مراجعه و یا این اپلیکیشن را از طریق موبایل بانک تجارت دریافت و نصب کنند.