مديرعامل بانك رفاه : بايد به سطح بانكداري بين المللي برسيم

تاریخ انتشار : 1394/07/26

مشروح خبر


به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران؛ دکتر علی صدقی در دومین نشست مدیران صف و ستاد بانک رفاه در سال جاری گفت : لازمه موفقیت تجزیه و تحلیل عملکردها و نگاه به آینده توام با تحلیل گذشته است و باید به صورت مستمر و منظم عملکردها تجزیه و تحلیل شود.
صدقی با اشاره به تاثیر «برجام» بر نظام بانکداری کشور و فرصت هایی که در آینده ای نزدیک نصیب بانک های ایرانی خواهد شد، اظهار داشت: در آستانه رفع تحریم ها هستیم و در صورت برداشته شدن آنها یک بازار عظیم برای بانک های ایران و از جمله بانک رفاه گشوده خواهد شد که با توانمندسازی خود باید به نحو مطلوب از آن بهره برداری کنیم.

صدقی گفت : برای رقابت با بانکداری پیشرفته بین المللی باید خود را به شدت توانمند و قدرتمند
کنیم و یکی از این زمینه ها رسیدن به الزامات و استانداردهای بال است که متاسفانه بانک های کشور در شرایط پایین قرار دارد.

وی اظهار داشت : شبکه سوئیفت روزآمد شرکت های صرافی و سرمایه گذاری قوی و توان تجارت بین المللی از الزامات حضور در شبکه بانکی بین المللی است.
همچنین نرم افزار تولید رمز یکبار مصرف موبایلی از سوی بانک رفاه راه اندازی و بهره برداری شد. به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران ، هدف از راه اندازی این نرم افزار افزایش سطح امنیت و سهولت دسترسی مشتریان به خدمات الکترونیک این بانک است و قابلیت نصب بر روی نسخه های اندروید ، Ios و جاوا را دارد ، ضمن اینکه جایگزین مناسبی برای دستگاه های فعلی تولید رمز ( توکن) است. بر اساس این گزارش این نرم افزار بر روی سامانه های اینترنت بانک و موبایل بانک برای انجام تراکنش های مالی و غیر مالی وابسته به رمز مورد استفاده قرار می گیرد. مشتریان متقاضی این خدمت می توانند با مراجعه به وب سایت بانک رفاه به نشانی www.refah-bank.ir در قسمت رمز یکبار مصرف موبایلی نسبت به دانلود نرم افزار refah OTP مطابق با سیستم موبایل خود اقدام و برای فعال سازی به یکی از شعب بانک رفاه مراجعه کنند.