ماموريت ويژه بانک ملي ايران براي برون رفت از زيان‌دهي

تاریخ انتشار : 1400/08/16

مدير عامل بانک ملي ايران در نشستتعيين تکليف وظايف بخش‌هاي مختلف بانک براي برون رفت از زيان دهيتاکيد کرد: بانک ملي ايران بايد با بسيج همه توان مديران و کارکنان، از مسير زيان‌دهي خارج شود.

به گزارش ايبِنا به نقل از روابط عمومي بانک ملي ايران، محمد رضا فرزين در اين نشست که با حضور بت شکن مشاور عالي مدير عامل و عباس شفيعي رئيس هيات مديره ،ناصر شاهباز، مسعود خاتوني،سيد فريد موسوي از اعضاي هيات مديره و جمعي از معاونان مدير عامل،روساي ادارات کل و مديران امور شعب برگزار شد، گفت: با تعيين وظايف هر يک از اعضاي هيات مديره و معاونان در جلسه امروز، بايد برنامه‌اي مدون، کارآمد و عملياتي تدوين و همه بخش‌هاي بانک براي تحقق اين برنامه بسيج شوند.

فرزين افزود: در اين برنامه بايد  علاوه بر مشخص شدن راه‌هاي کاهش زيان‌دهي بانک، زمان تحقق اين اهداف نيز تعيين شود تا بر اساس اين زمانبندي از بخش‌هاي مختلف مطالبه‌گري صورت گيرد.

مدير عامل بانک ملي ايران با تاکيد بر اينکه راه برون رفت بانک از مشکلات، شناخت دقيق از شرايط بخش‌هاي مختلف است، گفت: اعضاي هيات مديره و معاونان بايد با دست پر در جلسات تصميم‌گيري حضور يابند.

وي با اشاره به تاکيدات وزير امور اقتصادي و دارايي براي خروج از بنگاهداري افزود: اين اقدام مي تواند به کاهش زيان‌دهي بانک منجر شود.

شايان ذکر است که در اين نشست اعضاي هيات مديره، معاونان و روساي ادارات کل با ارائه گزارش وضعيت،راه هاي برون رفت بانک از زيان دهي را بررسي کردند.