تسهيلات بانک توسعه تعاون به طرح‌هاي داراي آثار مثبت اجتماعي تعلق مي‌گيرد

تاریخ انتشار : 1401/04/07

سرپرست بانک توسعه تعاون از تخصيص منابع بانک به طرح هاي داراي آثار مثبت اجتماعي از جمله طرح هاي مربوط به اشتغال پايدار روستايي خبر داد.

به گزارش ايبِنا به نقل از روابط عمومي بانک توسعه تعاون، در راستاي تشکيل ميداني کميسيون اجتماعي مجلس، شهرستان بوکان آذربايجان غربي ميزبان پنجمين جلسه اين کميسيون بود. سرپرست بانک توسعه تعاون با دعوت رياست کميسيون اجتماعي مجلس با حضور در شهرستان بوکان ، با تاکيد بر نقش اجتماعي بانک توسعه تعاون در کشور ، حمايت از تعاوني ها و تعاونگران را اولويت اين بانک عنوان کرد.

شيخ حسيني در اين جلسه اظهار داشت: با توجه به دغدغه دولت براي اتمام پروژه هاي نيمه تمام و اختصاص بودجه براي طرح هايي که اميد را به جامعه برگرداند ، پرداخت تسهيلات به پروژه شرکت ژينگه که با ۴۰ درصد پيشرفت فيزيکي سال هاست معطل مانده را از برنامه هاي اين بانک در شهرستان بوکان برشمرد. وي مزاياي اجتماعي حاصل از تکميل اين طرح در جامعه و تزريق اميد و در مرحله بعدي خارج شدن شغل هايي که باعث آلايندگي در شهر مي شوند را از ثمره هاي اجراي طرح بيان کرد.

سرپرست بانک توسعه تعاون اختصاص بودجه از محل بودجه اشتغال پايدار روستايي و تشکيل کميته راهبردي و نظارت توسط بانک توسعه تعاون ، اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعي و استانداري را از الزامات به نتيجه رسيدن و تکميل طرح دانست.

در اين جلسه احمد محمدي مدير امور شعب استان ها و حميدرضا البرزي مدير امور اعتباري بانک توسعه تعاون و درستي مدير شعب استان آذربايجان غربي نيز شيخ حسيني را همراهي مي کردند.

يادآور مي شود طرح شرکت تعاوني ژينگه بوکان با ۶۰۰ نفر عضو از سال ۹۳ بواسطه عدم تکميل مدارک و عدم تخصيص تسهيلات نيمه تمام مانده بود که با حضور و قول مساعد سرپرست بانک توسعه تعاون تصميمات اميدبخشي در خصوص اين پروژه اتخاذ گرديد.