بازديد رئيس شوراي عالي از غرفه کانون

تاریخ انتشار : 1401/05/05

بازديد رييس شوراي عالي از غرفه کانون

در سومين روز از برگزاري 
چهاردهمين نمايشگاه صنعت مالي (فاينکس) که با حضور بيش از ۱۰۰ شرکت و نهاد مالي در حال برگزاري است، رييس شوراي عالي ضمن بازديد از غرفه کانون ، گزارش عملکرد و دستاوردهاي حضور در نمايشگاه را دريافت کرد.
شايسته يادآوري است که امسال در کنار بازديد عده اي از اعضاي شوراي عالي و مديران شرکتهاي عضو و اعضاي شوراهاي ادوار کانون ، پيش ثبت نام دوره هاي آموزشي مصوب و باشگاه مديران کانون نيز از جمله برنامه هاي پيش بيني شده در دوره حضور در نمايشگاه بود.
انجام مصاحبه هاي رسانه اي در جهت معرفي کانون، بازديد کارشناسان بانکها، سرمايه گذاران، طالبان تأمين سرمايه براي طرحها، پيشنهاد دهندگان همکاريهاي مشترک از نهادها و برخي وزارتخانه از جمله رويدادهاي دوره حضور بود.
چهاردهمين نمايشگاه صنعت مالي( بورس، بانک و بيمه) روز يک شنبه (دوم مرداد ماه ۱۴۰۱)، در محل دائمي نمايشگاه هاي بين المللي تهران آغاز به کار کرد. شرکت سهامي نمايشگاه‌ها بيش از ۱۲ هزار مترمربع فضاي مفيد در اختيار اين نمايشگاه قرار داده که به متقاضيان حضور در نمايشگاه اختصاص داده شده است.
در اين رويداد بيش از ۱۰۰ شرکت حضور دارند و برگزاري کارگاه‌هاي تخصصي و آموزشي از مهمترين برنامه هاي اين رويداد مالي کشور است. افزايش ارتباط و آگاهي مردم از بازار مالي و خدمات آن، بالا بردن سواد مالي، ارائه توانمندي‌هاي داخلي در هر سه حوزه بورس، بانک و بيمه از طريق آموزش و فرهنگسازي، برپايي غرفه ويژه کودک و نوجوان، برگزاري کارگاههاي آموزشي از مهمترين اهداف برگزاري اين گردهمايي بزرگ بازار مالي کشور است