نشست هم انديشي رئيس شوراي عالي با مديران شرکتهاي مستقر در خراسان رضوي

تاریخ انتشار : 1401/11/23

در نشست هم‌انديشي آقاي مهندس فرج‌زاده رئيس شوراي عالي با شرکت‌هاي مستقر در خراسان رضوي که در تاريخ 11 بهمن ماه در مشهد برگزار شد اعضاي کانون به تشريح فعاليت و مشکلات خود پرداختند و پيشنهاداتي در راستاي تحقق اهداف پيش‌بيني شده کانون در حوزه هاي صنعتي، بانکي و اقتصادي عنوان کردند.

آقاي مهندس فرج زاده،  رئيس شوراي عالي کانون ضمن خوشامدگويي و تشکر بابت قبول دعوت شرکت‌ها بابت تشکيل اين جلسه از همکاران درخواست کرد به فراخور زمينه فعاليت شرکت متبوع خود در يکي از 8 رسته کاري کانون  به منظور دريافت رتبه در رسته‌هاي ارزيابي طرح، معرفي فرصت‌هاي سرمايه گذاري و  عارضه يابي اقدام کنند و به حاضران اعلام داشت پيگيري هاي لازم براي دريافت گواهينامه‌هاي بين‌المللي کانون از مراجع بين المللي از سوي ايشان در حال انجام است.

ايشان ضمن تاکيد بر تثبيت قيمت قراردادها و الزام به رعايت قيمت برابر تعرفه کانون مشاوران پيشنهاد تهيه مفاسا حساب براي تمامي قراردادها را داشتند تا بتوان با اين راهکار بر مساله اساسي همکاران کانون مبني بر نرخ‌شکني برخي اعضاي کانون فائق آمد.

همچنين به منظور رعايت رتبه‌بندي و تعداد کار مجاز و همچنين رعايت قيمت از سوي ايشان  پيشنهاد گرديد شرکت‌ها براي ارسال گزارش به بانک حتما تاييديه کانون مشاوران را دريافت کنند و آن را در هنگام ارائه به بانک به نامه ارسال گزارش توجيهي به بانک ها الصاق نمايند.

مهندس فرج زاده همچنين از شرکت‌هاي حاضر در جلسه خواست تا به منظور معرفي خدمات کانون مشاوران و اعضاي کانون و افزايش تعاملات کانون با مسئولان استاني ترتيب جلسه با مسئولان استاني از جمله شوراي هماهنگي  بانک‌ها، معاونت اقتصادي استانداري و آستان قدس رضوي بدهند تا رئيس و اعضاي شوراي عالي بتوانند در جلساتي مشترک با اين مسئولان کانون را معرفي و آنها را در خصوص وظايف محوله به اين نهاد توجيه نمايند.  

همچنين در اين جلسه پيشنهاد گرديد تا کانون مکاتباتي با سامانه مشاوران منتخب صندوق نوآوري و شکوفايي به منظور عضويت در اين سامانه آغاز نمايد.

 

در اين جلسه مديران‌عامل از شرکت‌هاي رهنما صنعت، راهبرد سرمايه آتي نگر، سيال ثامن، پوينده پايا گستر توس، سرمايه گذاري سپهر صدرا خراسان و شرکت توس راهبرد بنيامين و از سوي کانون آقاي مهندس فرج زاده رئيس شوراي عالي کانون حضور داشتند.