دکتر کريمي بيراوند: تسهيل در مسير کسب کار و هم افزايي از سياست هاي اصلي معاونت توسعه کار آفريني و اشتغال است

تاریخ انتشار : 1402/01/22

معاون توسعه کار آفريني و اشتغال وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعي در ديدار با مهندس فرج زاده ريس شوراي کانون مشاوران اعتباري و سرمايه گذاري بانکي بر تسهيل در مسير کسب و کار و هم افزايي بين سازماني در اين مسير تاکيد کردند.

به گزارش روابط عمومي کانون مشاوران اعتباري و سرمايه گذاري بانکي دکتر کريمي بيراوند ضمن تاکيد بر تسهيل در مسير کسب و کار گفت  : کارآفريني عامل بسيار مهمي در رشد و توسعه اقتصادي در جهان شناخته مي شود و وجود افراد نوآور، منشا تحولات بزرگ در زمينه صنعتي، توليدي و خدماتي است  و تسهيل در اين مسير و هم افزايي سازماني و استفاده از تجارب  ديگران نقش بسزايي در حصول به اهداف اين معاونت دارد.

دکتر کريمي بيراوند ضمن استقبال از استفاده از تجارب کانون مشاوران اعتباري و سرمايه گذاري بانکي تاکيد کرد و اظهار داشت :  هم افزايي مشاوره کارآفريني با اين مجموعه مي تواند در انتقال تجربه و دانش در اين خصوص مي تواند در دسترسي ما به اهداف تعيين شده اين معاونت اثر بخش باشد.

وي در ادامه افزود : اين معاونت در زمينه دريافت مجوزها در زمينه کار افريني محدويتي ندارند ولي بايد ما نظارت اي بر اين مجوزها بعد صدور داشته باشيم که مي توانيم با کمک اين کانون و استفاده از تجارب ان با کيفيت بهتري به نتايج اين مجوزها برسيم.

دکتر کريمي بيراوند در پايان اين نشست اظهار داشت : تنها راه نجات اقتصاد کشور ما نيز توسعه کارآفريني و گفتمان کارآفريني بوده که نيازمند تربيت نسلي خالق و کارآفرين است.

گفتني است در ابتداي جلسه مهندس فرج زاده ريس شوراي کانون مشاوران اعتباري و سرمايه گزاري بانکي ضمن تشکر از برگزاري اين جلسه گفت : اين کانون با توجه به سياست ها و اهدافي  که در راستاي توسعه کسب و کارها و کمک و مشاوره در حوزه مالي و کارافريني مي تواند کمک خوبي به معاونت توسعه کار آفريني و اشتغال وزارت تعاون داشته باشد.

قابل ذکر است مقرر شد نشست مشترک کارشناسي در خصوص نحوه همکاري مشترک  في مابين معاونت توسعه کار آفريني و اشتغال  و کانون مشاوران اعتباري و سرمايه گذاري بانکي در راستاي موارد بيان شده تشکيل شود.