بازديد نايب رئيس کميسيون اقتصادي از غرفه نمايشگاهي کانون

تاریخ انتشار : 1402/03/17

به گزارش روابط عمومي کانون مشاوران اعتباري و سرمايه گذاري بانکي، پيرو برگزاري پانزدهمين نمايشگاه بورس، بانک  و بيمه و حضور کانون مشاوران در اين رويداد اقتصادي، در روز نخست جناب آقايان حسن‌پور، نايب رئيس کميسون اقتصادي مجلس شوراي اسلامي ايران، مديران صندوق کارآفريني اميد، سرکار خانم کبريايي مدير اعتباري بانک ملت، تعدادي از شرکت‌هاي عضو کانون و جمعي از معاونين و کارشناسان ساير مؤسسات اعتباري در حوزه اعتبارت اين موسسات از غرفه کانون انجام گرفت.

در اين ديدارها، اهداف، وظايف و دستاوردهاي کانون، تعامل صورت گرفته با شبکه بانکي و سازمان‌ها در خصوص اجراي طرح‌هاي موفق و داراي توجيه اقتصادي توسط جناب آقاي فرج زاده، رئيس شوراي عالي کانون و جناب آقاي اسدي، دبيرکل کانون به سمع نظر بازديدکنندگان رسانده شد و  تاکيد گرديد رويکرد کانون در راستاي نظارت بهينه بر ارائه تسهيلات بانکي باعث گرديده تا گامي بلند و ماندگار در تخصيص بهينه منابع محدود کشور و نظارت بر مصرف تسهيلات برداشته شود.

در ادامه راه‌هاي تسريع در انعقاد تفاهم نامه با مسئولان بانکي با حضور رئيس شوراي عالي و دبيرکل کانون مورد بررسي قرار گرفت.

شايان ذکر  است، کانون از شرکت‌هاي عضو و علاقه مند به عضويت در کانون به منظور بازديد از غرفه کانون واقع در غرفه 19 سالن 40 در نمايشگاه بين المللي تهران  دعوت به عمل مي آورد.