نمايشگاه ايران پلاست فرصتي ملي براي حضور شرکت هاي عضو کانون مشاوران اعتباري و سرمايه گذاري بانکي

تاریخ انتشار : 1402/06/29

رييس شوراي عالي کانون مشاوران اعتباري و سرمايه گذاري بانکي بر حضورکانون در نمايشگاه ايران پلاست تاکيد و آن را فرصت خوبي براي همکارها در اين حوزه دانسته است.

به گزارش روابط عمومي کانون مشاوران اعتباري و سرمايه گذاري بانکي مهندس فرج زاده در بازديد از هفدهمين نمايشگاه ايران پلاست که در محل نمايشگاه بين المللي تهران در حال برگزاريست گفت : نمايشگاه هاي در حوزه پتروشيمي با توجه به اهميت اين صنعت، مي تواند براي شرکت هاي عضو اين کانون فرصت خوبي باشد، چرا که شرکت هاي عضو کانون  تجربه ملي بيش از يک دهه در اين حوزه دارند و اين تجارب در هم افزايي و تسريع در بهبود فرايند کاري نقش موثري دارد.

رييس شوراي عالي کانون مشاوران اعتباري و سرمايه گذاري بانکي در اين بازديد چهار ساعته از نمايشگاه از بخش هاي مختلف اين نمايشگاه بازديد داشتند.

گفتني است در اين بازديد نشست مشترکي با دکتر نادري منش رييس هيات مديره ضندوق صنايع پيشرفته داشته که مقرر شد همکارهاي مشترک را بزودي آغاز نمايند. شايان ذکر است در اين ديدار، مهندس يوسفي، مدير حوزه رياست صندوق صنايع پيشرفته نيز حضور داشتند. 

در ادامه نشست مشترکي با دکتر پيربدلي معاون سرمايه گذاري و تني چند از مديران منطقه ويژه اقتصادي پتروشيمي ماهشهر نيز برگزار و مقرر شد به دعوت اين مديران، سفري براي معرفي شرکت هاي عضو کانون براي شرکت هاي پتروشيمي مستقر در اين منطقه برگزار شود.