دکتر ضرغامي عضو هيات مديره و معاون طرح و توسعه بانک پارسيان: شرکت هاي عضو کانون تجارب خوبي در زيست بوم تامين مالي کشور دارند

تاریخ انتشار : 1402/06/29

عضو هيات مديره و معاون طرح و توسعه بانک پارسيان در ديدار با رييس شوراي عالي کانون مشاوران اعتباري و سرمايه گذاري بانکي و سرپرست دبيرخانه کانون بر نقش تجارب شرکت هاي عضو کانون در زيست بوم مالي کشور تاکيد کرد.

 

به گزارش روابط عمومي کانون مشاوران اعتباري و سرمايه گذاري بانکي در نشست مشترک روز سه شنبه 28 شهريور که در محل بانک پارسيان برگزار گرديد ، دکتر ضرغامي ضمن تشکر از دعوت در اين جلسه از همکاري بانک پارسيان با کانون مشاوران اعتباري و سرمايه گذاري بانکي استقبال کردند.

در ابتداي جلسه مهندس فرج زاده رييس شوراي عالي کانون مشاوران اعتباري و سرمايه گذاري بانکي ضمن تشکر از برگزاري جلسه در بانک پارسيان گفت : شرکت هاي عضو کانون توانمنديهاي خوبي در زيست بوم  مالي در سراسر کشور دارند.

وي همچنين در ادامه افزود: هم افزايي تجارب شرکت هاي عضو کانون که نزديک به دو دهه در اين حوزه فعال هستند کمک موثري در اين حوزه براي بانک پارسيان مي باشد.

در ادامه جلسه، دکتر صابري عضو شوراي عالي و سرپرست دبيرخانه کانون ضمن معرفي کانون افزود : اين کانون نزديک به 200 شرکت در 15 گرايش در کل کشور در حال فعاليت مي باشد و در حوزه هاي مختلف پروژه هاي متنوعي را برعهده دارند.