اعلام فعاليت هيئت سازش و رسيدگي به تخلفات (دوره ششم)

تاریخ انتشار : 1402/10/18

موضوع : اعلام فعاليت هيئت سازش و رسيدگي به تخلفات (دوره ششم)

با سلام و احترام

پيرو انتخابات اخير اعضاي محترم هيئت سازش و رسيدگي به تخلفات کانون و در راستاي اجرايي ساختن آئين نامه انضباطي کانون، با هدف نظارت قانوني بر  رعايت شئون اخلاقي و حرفه اي در تمام ابعاد کاري توسط اعضاي محترم، از جمله:

 حسن روابط و تعامل مثبت مشاوران با يکديگر، متقاضيان،کارفرمايان، بانکها و مجريان طرح ها، حفظ اطلاعات متقاضيان،بانکها و توجه به حفظ محرمانگي قراردادها و ايفاي به موقع و درست تعهدات و... به ويژه در راستاي ارتقاء سطح کيفي گزارشهاي امکانسنجي تهيه شده و جلوگيري از نرخ شکني و رقابت منفي و مواردي نظير آن، شروع به کار هيئت محترم  را اعلام مي  دارد .

از اين منظر در جهت تقويت هرچه بيشتر قواعد و مقررات صنفي از تک تک اعضاي محترم درخواست مي نماييم تا نقطه نظرات و پيشنهادات خود را در موارد مطروحه بالا به هيئت سازش و رسيدگي به تخلفات ارائه نمايند.

همچنين در صورت مشاهده هر گونه تخلف صنفي، همکاران مي توانند مطابق ماده 6 آئين نامه انضباطي، موارد را به کانون ارجاع نمايند تا مورد رسيدگي قرار گيرد.

رجاء واثق داريم با تشکيل اين هيئت و حرکت به سمت قانونمندي و قانونمداري هر چه بيشتر، شاهد ارتقاي اصول استانداردهاي حرفه اي طرح ها و موفقيت هر چه بيشتر اعضاء و خانواده  محترم کانون مشاوران اعتباري خواهيم بود.