بدنبال راه هاي برون رفت از وضعيت فعلي ارزي هستيم

تاریخ انتشار : 1397/05/13

مردم اين روزها با تغيير رييس کل بانک مرکزي انتظار دارند سياست هاي جديد ارزي در جهت برون رفت از مشکلات اين بخش اعلام شود، موضوعي که همتي در تازه ترين اظهارات خود به آن‌پرداخته و گفت:تمام وقت درگير بررسي راه‌هاي برون رفت از وضعيت فعلي ارزي هستيم.

به گزارش خبرنگار اقتصادي ايرنا، «عبدالناصر همتي» امروز - جمعه - در صفحه شخصي خود در شبکه اجتماعي اينستاگرام نوشت: اين روزها خيلي از فعالان حوزه رسانه که بابت همراهي خوب آنها در تنوير افکار عمومي در ماه ها و سال هاي گذشته قدردان هستم، اين سوال را مطرح مي کنند که چرا همتي ارتباط خود با رسانه ها را قطع کرده است و توضيحي در مورد مسائل ارزي، پولي و اقتصادي نمي‌دهد؟
وي تصريح کرد: در پاسخ به اين موضوع بايد بگويم اول اين که از روزي که مسئوليت گرفته ام به همراه صاحبنظران، کارشناسان و ساير مسئولين اقتصادي تمام وقت درگير بررسي راه‌هاي برون رفت از وضعيت فعلي ارزي و يافتن بهترين راه با کمترين آثار منفي هستيم و نتيجه حاصله را اطلاع رساني خواهيم کرد.
رييس شوراي پول و اعتبار ادامه داد: دوم اينکه هرچند مسئولين بانک مرکزي در تمام کشورها بيشتر عمل مي‌کنند و بندرت سخن مي‌گويند، ولي با توجه به شرايط خاص کشورمان حتما در حد ضرورت مصاحبه و توضيحات لازم را ارائه خواهم داد.